Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2010.01.23. 08:11 Petrow

Miért jó játszani a tyranidák... ellen?

Agyament anagrammával alapozom anyázós alkotásomat, amelyet anakrón alblogunk avantágrd alkotótársától akvizáltam. Aszongya':

Itt az új év és menetrendszerűen bepottyant az első 40k-s codex. Lehet anyázni, lehet ujjongani,de az biztos, hogy mindenki megdöbbent, amikor jó fél évvel ezelőtt felröppent a hír, hogy a Wolfok után a következő codex a Tyranidáké lesz.

Munkaidőben, a cég pénzén sávszélességet pazarló léhűtök kedvéért villámítélet: úgy tűnik, hogyha nem is szűnt meg, de sokkal nehezebben süthető rá az új seregkönyvre a "Codex creep" néven megismert jelenség (miszerint az erősebb kutya b***ik; a nagyobb hal megeszi a kishalat; aki másnak vérnyomás, maga esik ki a bele, stb). Lehet kukázni a Tyranteket, és kérni a pravoszláv Jézuskát, hogy Battleforce helyett inkább modellező multitoolt és pillanatragasztót hozzon, mert azzal könnyebb konvertálni a Carnikat.

Még tart a kávészüneted? Akkor hagyd most az adultfinder oldalak és céges spamek továbbküldését, inkább olvass tovább.

Ha valaki abban a megbocsáthatatlan bűnben vétkezett, hogy 40k játékosnak vallja magát, és nem hallott a nidákról, akkor az sürgősen olvassa el a "Miért jó játszani" tag ezen cikkének első részét. Ha ehhez is lusta vagy, akkor annyit érdemes róluk tudnod, hogy a nidák a minden sci-fi klisében felbukkanó, nagygonosz és nagybetűs ENEMY without.

Hatalmas horda, amiről senki sem tudja, honnan jött. Először csak hébe-hóba látsz közülük egyet különösen sötét és elhagyatott helyeken, aztán amikor úgy találják, hogy a hely ideális a megszállásra, akkor megjön a raj nagyja. Innentől kezdve mindent elárasztanak, szaporodnak, mindent és mindenkit felzabálnak, emellett az őshonos létformákat gyökerestől kipusztítják, majd ha már nincs felprédálni való zsákmány, akkor szépen tovább állnak. Nomármost ez a bekezdés akár változtatás nélkül is mehetne tovább bizonyos "K" betűs hírportálokra, de várj a megosztással ifjú náczik- ehhez vegyél hozzá egy alien-szerű kinézetet, rakd őket hatalmas, elnyújtott mandulássütire hasonlító bio-űrhajókra, és máris megkapod, kikről van szó.

Ők tehát az az ellenség, akiket papíron szinte lehetetlen legyőzni, és az átlag véderővel megádott bolygóknak annyi esélyük van, mint Farkas Petya kegyelmi kérvényének. Mégis, amikor a tengernyi szemét már a nyakunkig ér, mindig akad pár hősies space marine rendház, aki visszapofozza a bogarakat alapállásba.

Játékstílusában a nida sereg eddig eléggé egyensémára koncentrálódott. Vettél 2 Tyrant-et, 6 carnifexet, meg egy fél szakajtó gauntot, és máris készen volt az all-rounder sereg, 500-1750 pont között. Gauntok foglaltak, carnik lőttek, Tyrant lőtt, és mindenki ment előre zúzni. Mindenki instant kill-re immunis, mindenki fearless, és aki kilátszik a fűből, az T6, W4-5 és 2+-os mentővel rohangált. No, ennek a gépezetnek most 2 fontos kerekét egy huszávágással kipenderítették.

Táptemető

Mielőtt rátérnék a konkrét egység-ismertetőkre, pár szóban azért szólnék az általános változásokról.

Először is, a synapse szabályokban állt be jelentős változás. Most már nincs általános Move through cover, és senki sem immúnis az Instant Kill-re, így újra lehet leporolni a Basiliskeket,  Vindicatoroket, Railgunokat. Másodsorban, ha mostanság elveszti egy egység a synapse kontrollt, akkor az eddigi bujkálós-lapulós helyett meghatározott mókában lesz része a nida játékosnak és ellenfelének is. Az új codexben ui. minden lénynél meg van szabva, hogy Synapse nélkül mit kell csinálnia. A "Lurk" tulajdonságú egységek a legközelebbi ellenségre lőnek, vagy ennek hiányában fedezék felé iszkolnak, míg a közelharcos cséphadarók teljes sebességgel elindulnak a legközelebbi célpont felé, karmot koptatni. Ha valaki emlékszik még a 3.5 kiadású CSM World Eater seregre, akkor érezheti, hogy itt bizony komoly taktikázásra (értsd: szanaszét-szo**tásra) van lehetőség.

A biomorphokkal és weapon symbiote-okkal történő bővítés most is megmaradt. Előbbiek jelentős szanáláson estek át, gyakorlatilag USR-t (feel no pain, furious charge, stb) és pár apróságot adnak a viselőjüknek (pl. 6+-on regenerálja a sebeit, vagy alien-szerűen sebző vérrel ruházzák fel a viselőjét). Utóbbiakból viszont különösen a távolsági támadást biztosító dolgokat turbózták fel: több mint 30 lehetséges rovarirtóból lehet válogatni, amit ezúttal a bogarak cipelnek.

Pszí-képességek: az előző codexben volt összesen 2 darab, amit komolyabb mértékben használtak, és amikor ezt a részt írta az író, valószínűleg nem oldalra kapta a bérezését. Olyannyira nem, hogy egyetlen generikus képesség van, amit minden synapse lénynek megvan, ez pedig a shadow of the warp. Ez 3D6-tal dobatja a pszí teszteket, és ha ebbe két 1-es vagy hatos kerül, jön a rézfas... izé, a káoszdémon, és megsüti a búrádat. A dolog szépséghibája, hogy csak 12"-re hatásos, így a legnagyobb g*ciségek (Jaws of the World Wolf, Lash of Submission, a sebző pszí-képességek kb. fele) ezután is vígan működnek tovább.

Családi vicsoralbum

Hive Tyrant: sic transit gloria mundi. Ami eddig kötelező kelléke volt a seregnek, az most sokaknál a polcon fog porosodni. Az alapáron 170 pontos daragép átalakult support egységgé. Alapból Lashwhip + Bonesword + Talon van nála, amivel a megsebzett ellenségnek morált kell dobnia, különben instant megdeglend, az 1-es találati dobásokat újradobhatja, és az őt támadó osztag I1-nél üt. Aki meg akarja játszani a Wing + 2+ mentő kombót, annak egy Land Raider áránál is többet kell csengetni. Az eddigi dakkalord is vissza lett véve, most is lehet 12 db twin linked lövése, S6-tal, de drágábban, és nincs sebzés-újradobás. Helyette van 4 vicces pszí-képessége, melyekből kettőt ingyen megvehet. Egyik sem kiemelkedő, de hasznos, ha kéznél van:
- Mental Scream: 2D6"-en belül LD-tesztet dobat, aki bukta, kapja a mentő nélküli sebeket (annyit, ahány ponttal rontott)
- Life Drain: D3 darab 12" S3 AP2-es lövés, a bevitt sebek a tyrant sebpontjait növelik
- Nerve Shock: egy egység 12"-en belül 1-es BS-el és WS-el támad.
- The horror: 12"-en belül az ellenfelek rontott morál esetén elfutnak
Sok lehetőség van viszont a Tactical Insight képességben (+1 a reserve dobásra, és egy osztag Outflankelhet), illetve az Old Adversary nevű okosságban (6"-en belül preferred enemy-t ad a baráti egységeknek)

Tyrant Guard: a főbogár védő-kísérete. Mivel (ők is) drágultak, a Tyrant meg sokat vesztett értékéből, ezt a védőfalként funkcionáló osztagot sem sokszor fogjuk látni. Mindenesetre önálló egység lett belőle, amihez a Tyrant szabadon csatlakozhat.

Zoanthrope: átkerült az elit-szekcióba. Erre a sereglista-részre eddig kis csatákban nem pazaroltak pontot, 1500 pötty felett meg 3 carni kitöltötte. Most a nagy, fémfejű cimborából elsőrangú tankirtó lett . S10 AP2 18" és lance - yess. Emellett gyalogírtásra az eddigi S5 AP3-as sablonját is megtartotta, de őt erre pazarolni olyan, mint focimeccset nézni Fight Club helyett :) Beülhet spórába is, amivel bárhol leérkezhet a pályán, lásd drop pod. Gyakori szereplő lesz, annak ellenére is, hogy eddigi teszt-csatáimban a "lejöttem-lőttem egy nagy semmit - meghaltam" forgatókönyvet játszotta el.

Lictor: Egyel több sebpontja lett, és lőni is tud, emellett úgy érkezik, mint Marbo a gárdából, de nem fog világot megváltani. Reserve-re épülő seregben jó támogató lehet, ui. ő is +1-et ad a tartalék-dobásra.

Tyranid Warrior: Őkelme a troop választást erősíti, és első ránézésre sokkal életképesebb, mint elődje. W3, Sv4, és alapból 30 pont. Sajnos az előző codex betegsége őt is utolérte, mert ha elkezdjük vásárolni a fejlesztéseket, pillanatok alatt az egekben lesz az osztag  ára, ráadásul a sebekkel sem lehet úgy sakkozni, mint a noboknál. Ennek ellenére nekik is nagy(obb) jövőt jósolok.

Termagant: Vedd el a fleetet és a Without numbert (hiába lősz, visszajövünk), tedd őket szemtelenül olcsóvá, és meg is kaptad az új termagantot. Idegesítő kis dögök, annyi szent, pláne, hogy akár 18"-re is ellőhetnek. Igazi Zergling feeling, ők alkotják az élő pajzsot, amire lehet lőni, de nem sokat használ. Egy 30 fős alap-osztag 150 pont, és akkor még nem beszéltem a Tervigon nevű zsebszörnyről.

Hormagaunt: már nem beast, de cserébe a találatra dobott egyeseket újraszórhatják. Ha a nyílt terepen kapnak el egy osztagot, annak reszeltek, de már egy kósza sövénykerítés is megszivathatja őket, ui. nincs náluk frag grenade. Innentől kezdve az 5-ös kezdemény maximum a Powerfistekkel fog versenyezni, tehát a használatuk előtt igencsak hasznos, ha gondolkozik is az egyszeri rovartulaj.

Genestealer: Ez az egység is Gaunt betegségben szenved, hiába a 46 pontért upgrade karakternek csatolható Broodlord, hiába a 6-7-es kezdemény, ha ugye nincs frag. Azért ne hullassunk könnyeket, az orzók még mindig félelmetes ellenfelek, a broodlord a pszí képességeivel (-1 Ld közelharcban az ellenfélnek, illetve egy talpkontaktban lévő modell támadásait elveheti) és a mérgező rending támadásnak (3 pont) köszönhetően még sok kellemes pillanatot szereznek majd a gazdájuknak. Ők is, és a gauntok is vehetnek landing spore-t.

Ripper Swarm: a zabálórajok eddig sem voltak nélkülözhetetlen részei a seregnek, de új szabályukkal (synapse-on kívül a rontott Ld-különbségnek megfelelő sebet kapnak) még inkább felejtősek. Még akkor is, ha a föld alól is érkezhetnek (deep strike).

Gargoyle: szemtelenül olcsók, gyorsak és halálosak lettek (találat esetén 6+-ra sebeznek), de az értelmes felhasználáshoz mindenképpen kell melléjük egy Synapse lény. Jah, és műanyag készlet jött hozzájuk - öjömbódottá'.

Winged Warrior: Egyel rosszabb páncélzat, de Jump Infantry mozgás. Minden másban megegyezik a gyalog-változattal.

Winged Ripper Swarm: eléggé felemás darab, 14 pontért egy gyorsított ripper swarm, 22 pontért furious charge és 4+-os méreg-sebzés, amit viszont egy S6-os fegyver visz, mint a vajat. Nem látok benne nagy fantáziát, max konvertálás terén.

Ravener: Olcsóbb lett, egyel több a sebpontja, ráadásul műanyag, és ugyanolyan gyors, mint a korábbi codexben - sokkcsapatnak nem rossz. Egyel kisebb ereje lett, ezen felül pedig nem sokat változott.

Spore mine: ez már a második codex, amiben nem bírnak hozzá normális szabályokat kitalálni - olyan nehéz ez? Most már csak egyfajta létezik belőlük, S4 AP4 nagysablon, a mozgása maradt a régi (D6" véletlenszerű irányba). A felpakolásuk a térképre Deep Strike-kal történik, a térfélválasztás után, de még a felrakás ELŐTT. És még FOC-ot is foglal, szóval a spórák maradnak a polcon.

Biovore: tömegirtásra elvileg továbbra is jók lennének, de másra is kelleni fog a pont. Pláne, hogy most már se bio-acid, se toxic mine nincs a repertoárjukban.

Carnifex: hogy is mondta a Chio reklámban az öreg, amikor megstíröli a menye seggét? "Azé' kár, hogy a reégi jó dó'gokból nem maradt semmi." Na, ez azért nem egészen igaz, de tény, hogy a Carnit jelentősen megzabolázták. Majd' kétszer annyiba kerül, mint korábban, így elég sovány vígasz, hogy akár hármas osztagban is hozható. Továbbra is hozható nehézfegyveres és közelharci üzemmódban is - ez utóbbi a Landing spore megjelenése óta nem is annyira életképtelen ötlet, pláne, hogy a kicsike rohamból I3-nál támad, és érdekes módon pont neki jutott frag gránát.


Új egységek


Swarmlord:
Tyrant, pontsüllyesztő üzemmódban. Elsőre eléggé vicces: 280 pontos szörny, de a nevetés hamarosan elcsendesedik, amikor kiderül, hogy minden közelharcban okozott sebe Instant Death-et okoz (a démonok még röhögnek), ezeket WS9-el adja le (már csak a Bloodthirster röhög), és a sikeres invu-mentőket is újradobatja (most már ő sem). Igen, ez az az egység, amit egy C'tannak is jó eséllyel neki ereszthetsz, és győztesen kerül ki. Izmos támogató-képessgei vannak, de biztos, hogy elsőszámú célpont lesz, és guardok nélkül nem nagyon éri meg, hogy rohamtávba kerüljön.

Tervigon: Az új tápkirálynak kikiáltott szörny, és a nida monszták között lassan szokásosnak tekinthető T6 W6 Sv3+ karaktersorral rohangál. Azaz, hogy inkább vánszorog, mert infantry a drága. A vicces benne, hogy minden körben 3D6 Termagantot pottyanthat le, akik aztán részesülnek az anyaszörny fejlesztéseiből is. Emellett Feel no Paint is képes adni 18"-en belül egy osztagnak, és ha van egy osztag (50 pontnyi) Termagant a seregben, egy ilyen szörnyikét hozhatsz troopból is. 3 komoly hátránya van: az egyik, hogy a termagant-okádás addig tart, amíg egy dupla érték ki nem jön (3D6-tal ez kb. két dobás), valamint 1-es a kezdeménye, így a Wolfok Jaws varázslata viszi, mint a vajat. A harmadik, hogy a halála esetén a 6"-en belüli gauntok +D6 S3-as sebet kapnak. Az ára alaphangon 160 pont, szóval szerintem jól eltalálták.

Alpha Warrior: 120 pontért egy tiptop közelharcost kapunk, aki ráadásul independent character, és 3-as mentővel rohangál. Egy tesztcsatám során komplett osztagokat evett meg, szóval nem tudok róla rosszat mondani.

Parasite of Montex: róla viszont annál inkább. Szárnyas warriorként árában van (160 pont), de Alien-szerű parazita-rakó képessége ("Pista, úgy felpuffadtam ettől a babos csülöáÁÁÁÁÁ!" PLACCS!) inkább ötletes, mint hasznos.

Pyrovore: elmondom, hogy történt. Szerepőlők: Greg (brand manager), Radcliff (codex-író), helyszín: este 10 óra, London
- Hallo, Red? Itt Greg!
- Igen, Greg, mit akarsz ilyenkor?
- Emlékszel Steve-re, a figurafaragóra?
- Jaa, igen, pont ma mutatta be a Pyrovore-t, nagyon odavolt érte a  főnök! Marha tehetséges a srác, nem?
- Dee, igen. Azt tudtad, hogy bele szokott köpődösni a kávéscsészémbe? És belebrunyál a teába? Én mondom neked, ez egy perverz kis dög!
- Hát nem tudom, Greg, nem csak arról van szó, hogy lenyúlta előled Mandyt a bérszámról?
- Te csak ne okoskodj, Red! A főnök azt mondta, hogy ezt a kis görcs akkor maradhat a próbaidő után, ha ez a piro-izé jól fog fogyni. No, nem szeretném, ha egyetlen darab is elkelne belőle.
- De hát nekem ehhez mi közöm?
- Te írod a codexet, nem? Oldd meg!
- De hát...
- Döntsd el, mit akarsz a karácsonyi partin a fizetésed mellé: prémiumot, vagy felmondólevelet!
- Nade...
- Jóéjt, Red!
Szóval, ez az egyetlen dolog, ami miatt el tudom képzelni, hogy egy ilyen fasza modellhez ennyire balfék szabályokat adjanak. Lövésben tré, közelharcban tré, és még csak nem is ellenálló. Az elit szekcióban minden választás jobb.

Hive Guard: ez szintén jól néz ki, és valószínűleg az egyik legjobb ár/érték arányú cucc. 50 pontért 24"-en belől bármire ráeresztheti az S8 AP4-es lövését, ugyanis nem kell hozzá lővonal. Mindez megtámogatva 6-os szívóssággal, szóval üdv az elit FOC királyának.

Doom of Malan'Tai: speckó Zoanthrope, aki minél többet öl, annál erősebb lesz. Full felszívott üzemmódban már 10 wounddal rohangál, és 10-es erejű sablonokat ereget, de a 4-es toughness miatt meg kell gondolni, hogy kinek eresztjük neki.

Venomthrope: ideális támogató egység, 6"-en belül 5+ covert ad, és védelmi gránátokkal ruházza fel a baráti osztagokat, plusz az ellenségnek roham esetén veszélyes terepre is dobnia kell. Mondjuk ő maga nem túlzottan védett, így könnyen kipcézheti magának egy kósza Lascannon.

Ymgarl Stealers: az orzók speciális változatai, hibernálva kezdenek egy tereptárgyon, és közelharcban ők döntik el, hogy plusz erőt, szívósságot, vagy támadást "mutáltatnak" magukra. Sajnos nem pontszerzők, és az elit kategóriában komoly kihívóik vannak.

Deathleaper: a német codexben Todeshetzer néven fut, és a képességével valóban halálra heccelheti az ellenfél karaktereit. Közelharcban sincs elveszve, de az igazi flash az, hogy amíg életben van, egy kiválasztott karakter Ld értéke bemondásra D3-mal csökken. Sok sikert a Lash dobáláshoz, 7-re... Lőni se nagyon lehet rá, lévén Night fight szerint kell dobni a lőtávra, ha ő a célpont. Az ára pont megfelelő, 140 pont

Landing-Spore: üdvözöljétek körünkben a nida drop-podot. Modell csak karácsonykor lesz hozzá, úgyhogy addig lehet elővenni a konvertálós felszerelést, meg egy adag purhabot, ha gyorsan kell belőle sok. Márpedig kelleni fog, mert kemény 40 pontért kapunk egy droppodot, ami ráadásul mostrous creature és lőni is tud. 20 gyalogmodellt, vagy 1 monsztát tud befogadni, így kötelező felszerelése lesz a seregnek.

Harpy: dögös közelharci szörny, sok nagysablonos fegyverrel, bombázó üzemmóddal, és frag-gránáttal - szóval szimpatikus darab. Kár, hogy nincs hozzá hivatalos modell, de legalább lesz mire felhasználni a leharcolt Carnikat.

Trygon: újabb Forgeworld modell, ami a "mezei" 40k-ba debütált. Jöhet deep strike-kal is, és "természetesen" sosem törénik mishap (lassan több lesz a kivétel a szabályok alól, mint akire vonatkozik). Ezek után a tartalékból érkező egységek a bejövetel 6"-es körzetében megérkezhetnek a pályára instant szarrá-fossá lövés céljából (ui. nem rohamozhatnak). Igazából a közelharcban mutatja meg, mire képes, és emellett lőni is tud (igaz, nem az átlagon felül). 40 pontért kinevezhető Alpha Trygonnak, így synapse lény lesz, és extra-dakka képességet vesz magára. Az tuti, hogy pár ilyen az ellenfél hátsó vonalában eléggé kellemetlen.

Mawloc: Szintén jöhet DS-el, ráadásul a Death Leaperhez hasonlóan köröknént eltűnhet, majd újra felbukkanhat. Ő azoknak a kedvence lesz, akik még nem látták játék közben a "HIT" jelzést a szóródáskockán, ui. ha más modellel érintkezik bejövetelkor, akkor lepakol egy S6 AP2-es nagysablont, majd a túlélőket jól leabálja. Természetesen a következő körben, mert beérkezéskor azért még ő sem tud rohamozni. A többi nagy döghöz hasonlóan Sv3+, W6 T6, szóval bírja a gyűrödést, ráadásul csak 160 pont.

Tyrannofex: a nida nagyágyú (legalábbis ennek harangozták be). Ugyan 2+-os mentővel rohangál, de fejlesztés nélkül is egy Land-raider árát kell érte csengetni, és akkor az igazán brutális képeségek és fegyverek még nem is kerültek rá. Van S10 AP4 Assault 2-es ágyúja, 20-at lövő S4  AP5-ös tömegírtója, emellett sablonos és lángszóró fegyvere is, de a 3-as BS miatt ugyanabban a betegségben szenved, mint az IG dakka-tankja.

Old One-eye: piszok drága faltörö Carni, a rontott támadások újradobása mellett minden sikeres találathoz egy újabb támadást kap - ez jó esetben 8 db S10-es táamdás, ami bőven kimeríti az overkill fogalmát.

Konklúzió
Pár hete kétféle vélemény volt olvasható a hazai és a külföldi fórumokon: az egyik azért sírt, hogy mennyire kiherélték a codexét, a másik, hogy mennyire eltápolták a bogarakat. Az igazság természetesen félúton található, az biztos, hogy az eddigi felállás helyett gyökeresen új irányba fognak elindulni a kaptárflotta-készítők. Vagyis a GW fő célja elérve: vegyél, vegyél és vegyél - de ennek most a nida ellenfelek is örülni fognak. Szóval nem lett ez egy rossz darab.

Az előző codexhez képest messze nem annyira egyértelműek még azok a kombók, amivel ez a sereg aprítani fog, márpedig fog, az biztos.
És ha ezen gondolkodni kell - az jóóó.

Következő etapban a Blood Angelek és még egy chapterspecifikus kódex kihozatalát ígérik (és most ne tessék itt rinyálni, ez a Xeno év = nem lesz háromnál több marine codex az évi 4 megjelenésben). Természetesen Dantéékról sem fogunk elfeledkezni.
Addig is ne felejtsétek, az ígéret szép szó, de a Schwarmkenntniss-sturmeinheit még szebb!

>> Itt folytatódik a post >>>" />

16 komment

Címkék: ismertető gw miért jó játszani tiranida


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr101685714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kabaman 2010.01.24. 15:28:59

Ragyogó review! :-)

Karsus 2010.01.24. 17:22:29

Jó írás lett. De nem lettem nida-fan, chemotoxot a férgeknek! :)

Kryw 2010.01.24. 21:32:07

nekem eddig rémálmaim voltak róluk este nem mertem sötétben aludni a génorzók miatt
azonban az új nida kódex és 2 lejátszott csata után úgy gondolom hogy verhető a banda
1000 pontban 2 landradír akik kilövi a 3 max 4 nagy szörnyet utána a fosott gauntok már csak polírozni tudják a 14es armort
templaroknak ajánloma a blessed hullt csak hogy legyen mivel kiröhögni a zóntrúpot

Gróf Úr 2010.01.24. 22:37:22

Halhatatlan lettem :-D
Amúgy remek elemzés, élvezetes olvasmány! Rovarirtásra fel!

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.01.24. 23:04:07

Szerencsére én már pár napja olvastam a cikket, sürgettem is a szerzőt, hogy fejezze be, mert 10 pontos ismertető, gratula!

Mértkellnick? 2010.01.25. 10:59:43

Nagyon klafa ismertető, köszönjük a munkát, bár én csak kapkodtam a fejem... kb. tíz új egység, régiek meg kiherélve, wtf?

Petrow 2010.01.25. 12:09:50

@Mértkellnick?: 16 új egység, de ebből 5 spec. karakter, komolyabban pedig az elit és a heavy szekciót erősítették, ami eddig egyet jelentett a carnifexxel :)

Ladislaus 2010.01.25. 12:19:45

Szerintem nem lett se erősebb, se gyengébb, csak a hangsúlyok kerültek máshová.

BTW sosem szerettem a bogarakat, és ezután se fogom. Szóval:"Atomot a férgeknek!"

ügyfélszolgálatos 2010.01.25. 15:17:16

@Ladislaus: Komolyan mondom, fogok egy kemotox színű russ-t festeni ha elszaporodnának a bogarak...

Huntroll 2010.01.26. 14:46:50

"Agyament anagrammával alapozom anyázós alkotásomat, amelyet anakrón alblogunk avantágrd alkotótársától akvizáltam. Aszongya'"

Szerintem csak az anagramma kedvéért.

Petrow 2010.01.26. 16:58:14

@Huntroll: @Tartótiszt: aha, azért.
Grófúr grandiózus grammatikai gegjei grasszáltak gondolataimban :)

Vinitor · http://omagyar.blog.hu 2010.01.26. 19:01:08

@Petrow: @Huntroll:

"Agyament anagrammával alapozom anyázós alkotásomat, amelyet anakrón alblogunk avantágrd alkotótársától akvizáltam. Aszongya'"

Szerintem csak az anagramma kedvéért.

khm, a szó, amit kerestek, az az alliteráció ;) az anagramma némileg mást jelent, na jó, teljesen mást :)

most pedig elolvasom a posztot :)

Huntroll 2010.01.27. 22:13:00

@Vinitor: Tényleg, az anagramma az az, amikor a szó betűiből egy más szót raksz ki.

Miértkellnick kollega szégyellheti magát, hogy ezt magyar szakos létére nem vette észre. (Meg azért is, mert Menoth-tal játszik :D ;))
süti beállítások módosítása