Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

november 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2009.04.15. 15:00 Petrow

Miért jó játszani... - a Birodalmi Gárdával - frissülve

Ha eddig untad a szuperhősöket, elfajzott idegeneket, és mindenféle fantasy-scifi katyvaszt felvonultató fajokat, akkor itt a te sereged! A hatalmas tankok és még hatalmasabb lövegek, a végeláthatatlan sorokban masírozó Kovács XIV közlegények szakaszai, a lovasrohamot vezénylő tábornokok és az elit Storm Troopereket az égből lehozó Valkyre repülők seregkönyve megérkezett!

Bár eddig a terepasztalokon az Űrgárdisták árnyékában a Birodalmi gárda csak statiszta-szerepet kapott, a háttértörténetben ők alkotják az emberiség fő haderejét. Ha az Astartes a sebészi pontosságú szike, akkor a Birodalmi Gárda nagyapám tízkilós kőtörő kalapácsa: nehéz meglendíteni, de nem sok minden áll meg az útjában.

A Birodalom minden bolygója köteles bizonyos számú haderőt toborozni, akik a Gárdát alkotják. Feladatuk, hogy ha a felsőbb hatalmak úgy kívánják meg, életüket és vérüket a szent kerezsteshadjáratok szolgálatába bocsássák. Ebből is látszik, hogy - bár a birodalmi bolygók ezerfélék lehetnek - a főszerepet itt az átlagemberek kapják. Ők masíroznak harcba a zászlók alatt, belőlük kerülnek ki a sereget vezénylő hős tábornokok, ők kezelik a gigászi ágyúkat és tankokat, valamint őket lövik sz@rrá az idegenek nehézfegyverei és csapják szét az orkok choppái :)

Számos regénynek is ők a főszereplői (elég csak a Gaunt Szellemei sorozatot említenem), emellett pedig a mostani, alapos ráncfelvarráson átesett seregkönyvvel egy nagyon kellemes kis codexet kaptak. A legdurvább változás a "special order" rendszer megjelenése, ami jól használva hihetetlen adu lehet a Gárda kezében. Ez tulajdonképp nem áll másból, mint hogy kiválasztasz egy parancsnoki képességgel rendelkező tisztet, aki a lövési fázis előtt elordítja magát (a haladóbb szelleműek a sisakrádiójukba), és az ukázt kapó osztag - sikeres Ld teszt után - azonnal végre is hajtja a parancsot. Perzse, történhetnek apró malőrök, így dupla 6-os esetén nincs tovább parancsnokolás, senki nem oszt további parancsokat; dupla 1-es esetén viszont az adott utasítás nem számít bele a körönként kiadható maximális parancs-számba, és azonnal kiadhat még egyet. 

Company command squad: A sereg vezetésével megbízott alakulat, alapból jár hozzá egy főtiszt és 4 veterán. Valagnyi opció közül válogathatnak, a medipack-től kezdve a nehézfegyverekig bezárólag. A benne lévő parancsnok Senior officer képessége körönként két parancs kiadását engedélyezi 1-1 osztagnak (járműnek vagy gyalogosnak egyaránt!), 12"-en belül. A parancsok a következők:
- Bring it down! A tankokra és szörnyekre leadott lövések találatát újra lehet dobni.
- Fire on my target!: az egység által lőtt célpontnak a sikeres fedezékmentőket újra kell dobnia
- Get back in the fight!: egy visszavonuló, vagy lelapult osztag azonnal összeáll, és a következő körében normál módon cselekedhet.
Az osztag kiegészíthető Regimental advisorokkal is, ezek a következők: Officer of the Fleet (-1-et ad az ellenfél reserve dobásaira, és újradobathatja az outflank bejöveteli oldalát is), Astropath (+1-et ad a saját reserve dobásokra, és a saját egységeidnek az OF oldalat újradobhatod), Master of ordnance (egy bitang pontatlan tüzérségi nagysablont ereszt meg, S9 AP3-as tulajdonsággal), Bodyguards (1-1 bekapott sebet ők vesznek fel a tiszt helyett). A tanácsnokok darabja 30 pont, a testőröké 15, így a komplett bagázs szállítójárművel, tanácsadókkal, testőrökkel és tisztekkel úgy 200-250 pont környékén megáll. Rengeteg stratégiai lehetőség rejlik bennük, ráadásul ők csak 1 HQ választásnak számítanak, így két ilyen osztagunk is lehet.  

Commissars: Kétféle verzióban jöhet: a Commissar Lord önálló HQ választás, és Aura of Discipline képességével 10-es LD-t ad a 6"-en belüli osztagoknak. Az egységek támogatójaként vehető komisszár pedig egyszerű upgrade karakter. Mindketten rendelkeznek a Stubborn képességgel, emellett Summary Execution szabályuk is vicces: ha az osztaguk bukja a moráltesztet, a legnagyobb morállal rendelkező modellt kivégzik, és újradobhatod a tesztet.

Primaris Psyker: HQ helyet foglal, 70 pontjával nem is túl olcsó, és foglalja a  slotot a többi HQ lehetőségtől. 2 pszí-képessége van, az egyik Ld-tesztet dobat azzal az egységegl, aki rá, illetve osztagára akar lőni, Lightning Arc lövése pedig S6 Ap5 Assault 2D6 statisztikájú lövöldözést enged el, 24"-re. Érdekessége, hogy ha elrontja a pszí-tesztet, és Perils of the Warp támadást kap, akkor az esetlegesen mellette lévő komisszár azonnal kivégzi. Inkább különlegesség, mintsem hasznos egység.

Techpriest enginseer: A legolcsóbb HQ lehetőség, aki nem számít bele a Force organisation chart-ba, mechanizált seregekbe rdemes hozni. Blessing of the Omnissiah képességével 5+-ra gépeket javít, Servitorokat támogat, és úgy összességében nem sokban különbözik a Techmarine hasonló szabályaitól.

Ministorum priest: önálló karakter, és nem számít bele a sereg-összeállításba. Maximum 5-öt lehet belőle hozni, és a vele tartó modellek rohamból újradobhatják a találati dobásaikat. Penal regimenttel és/vagy outflank képességgel megtámogatva nagyon vicces lehet. 4+-os sebezhetetlen mentője van, emellett 15 pontért Eviscerator-t is kaphat, ami lényegében egy lánc-ököl.

Infantry Platoon: az újoncoknak kicsit bonyolult lehet a felépítése, az IG veteránoknak viszont magától értetődő: egy platoon több squad-ot is magában foglalhat. Mindenképpen kell hozzá egy command squad, 2-5 infantry squad, és kiegészítésképp lehet hozzájuk tenni 0-5 heavy-weapon squad-ot, 0-2 special-weapon squad-ot, és max 1 squad conscript-et. Mindez egyetlen troop választásnak minősül felrakás és FOC szempontjából. No, akkor menjünk sorba, mi mit tartalmaz:

Platoon Command Squad - itt pár veterán mellett egy Junior officer parancsol, aki a Company Command Squad Senior officeréhez hasonlóan osztogat utasításokat. Körönként 1 parancsot adhat le, és 6"-en belül lévő osztagoknak, a következőkből:
- First Rank, Fire! Second Rank, Fire!: minden szakaszban lévő gárdista egyel többet lő a Lasgun-jával, ha nem mozgott.Ez azt jelenti, hogy közelre 3, 24"-re 2 lövést kapnak fejenként. Deep Strike-kal érkező ellenfelek ellen tökéletes.
- Incoming!: Védekező jellegű küldetésnél hasznos lehet. Az osztag a földre hasal, de fedezékmentőjét +2-vel megnöveli a parancs.
- Move, move, move!: az osztag futásnak ered, és a távolságra 3D6-tal dobnak, amiből a legnagyobbat kell figyelembe venni.

Infantry Squad: Tulajdonképpen ők alkotják a sereg gerincét. Alapból 50 pontba kerülnek, és kettő kell belőlük egy platoonba. Tízfős osztag, őrmesterrel és 9 gárdistával, de Combined Squad  képességük miatt össze is lehet őket vonni. Ez a már fent említett "First rank!" paranccsal kiegészítve mondjuk egészen brutális lehet... Természetesen vihetnek magukkal 1 komisszárt is, valamint 1-1 nehéz, vagy speciális fegyvert, de erre vannak külön squad-ok is.

Heavy Weapons squad: alapból egy mortarral feszítenek, ezt lecserélhetik 4 fajta nehézfegyverre (rakéta, haevy bolter, lascannon, autocannon). A szívás része a dolognak, hogy sebesülés szempontjából 1 modellnek számítanak, így 3 jól sikerült 6-os erejű lövés az egész osztagot viszi a sunyiba...



Special Weapons squad: 6 fős brigád, akikből hárman  gránátvetőt, plazmapuskát, meltát, gránátvetőt, vagy mesterlövész-puskát vihetnek maguknál, illetve választhatják az öngyilkos kommandóhoz egyedül méltó Demolition Charge-ot is... 6"-es hatótáv, és nagysablon, S8 AP2-es stattal...

Conscripts: 4 pont darabja, és akár ötvenen is lehetnek - éljen az élő pajzs hadművelet! Másra amúgy sem nagyon jók, WS2 BS2 képességük nem igazán teszi őket Rambóvá...

Chimera: a Rhino-hoz hasonlóan ennek a csapatszállítónak is lement az ára. 55 pontért simán megéri hozni. "Mobile command vehicle" szabálya miatt a benne ülő tiszt osztogathat parancsot is, tehát majdhogynem közeletző megvenni a Company Command Squad-nak. Érdekessége még, hogy a vizes terepeket sima területként kezeli, tehát nem dob veszélyesterep- tesztet. Még nagyobb táp, hogy most már öten lőhetnek ki a tetején...

Veterans: egy tízfős osztag 70 pont, gyakorlatilag Guardsmen squad, 4-es BS-el. Jöhetnek Chimera-ban, emellett +30 pontért különféle doktrínákat kaphatnak. Cipelhetnek magukkal 3 féle spec. fegyvert, illetve egy nehézfegyvert is, így nagyobb mennyiségű melta/plazma behozatalához a legjobb választás.

Penal legions: Nagyon hangulatos osztag, 80 pontért szerintem minden seregben ott a helyük. Scout és Stubborn képességük biztosítja, hogy oda érkezzenek, ahová szeretnéd, és közelharcban se fussanak meg. Desperadoes speciális szabályuk, ami véletlenszerűen kiválasztott képességgel ruházza fel őket,  igazi telitalálat; ami a Chaos Space Marine Possessed osztagnál nem működött, az itt teljesen ok.

Ogryn: Hiába a nagy böszme dögök S5 T5 W3 statisztikája, hiába van mellette a Furious charge és Stubborn képesség, ha ehhez 6-7-es Ld és 40 pont /figura érték járul. Kár értük, mert nagyon hangulatos csapat...

Ratling: A mesterlövész puskákkal felszerelt abhumánok a másik végletet képviselik az Ogrynokkal szemben: aprók, könnyen hullanak, de fedezékbe beásva alaposan meg tudják szivatni az ellenfelet. Infiltrate és Stelath szabályuk biztosítja, hogy a neked tetsző helyre rakd fel őket, és ott is maradjanak. Sajnos egy egész elit-helyet fel kell áldozni nekik a listában, így nem biztos, hogy sokat látunk majd belőlük.

Rough riders: A lovasok nagy előnye, hogy 12"-et tudnak rohamozni. És ennyi :) Még mindig bénák a hozzájuk adott modellek (egy lapon sem merem őket említeni a DKoK lovakkal) és pontban is drágábbak lettek. Hunting Lance képességük egyszeri, I5-S5-ös, energiafegyveres támadást ad nekik, valamint plusz közelharci fegyvernek számít.

Sentinel: a "csirke" a már létező, Scout/Inflitrate/Move through Cover képességekkel rendelkező Scout változatán kívül kapott egy páncélozottabb variánst is (12-es frontpáncél), aminek viszont nincsenek spec képességei. Fegyverzetükben minden földi jó megtalálható, a Scout verziónál Heavy Flamer, Autocannon, rakéta és Lascannon, míg a páncélozott verziónál ez egy plazmaágyúval egészül ki.

Storm troopers: A rohamosztagosok majdnem a duplájukra drágultak, cserébe Deep Strike-kal érkezhetnek, AP3-as Lasgun-juk van, és "Special operations" képességeiknek köszönhetően felvehetnek maguknak egy kiválasztott képességet. Ezek az alábbiak:
- Scout + Move through Cover
- Deep Strike esetén újradobhatják a szóráskockát
- Infiltrate és az első lövésnél Pinningnek számítanak a puskáik
Sajnos a fullos osztag már egy infantry platton árát feszegeti, így erősen meggondolandó a használatuk...

Psyker Battle Squad: Talán a legdurvább elit-osztag, sokan köréjük építik a teljes seregkoncepciójukat. Alapból egy mester, és  4 pszí tartozik a seregbe, de további 5-öt is érdemes megvenni nekik. Így 110 pontba kerülnek, és a következőt tudják:
- Soulstorm: a pszík létszámának megfelelő erejű (tehát max 9), nagysablonos lövést eresztenek meg, 36"-re, D6 AP-vel.
- Weaken resolve: szintén 36 inch-re ható képesség, egy kiválasztott ellenséges osztagnak minden pszí egyel csökkenti az Ld értékét. Nyami.
"Ultimate Sanction" szabályuk szerint az esetleges Perils of the Warp támadások hatására a felügyelőjük D3 darab pszít lelő, ha pedig ő maga is elhullik, akkor minden pszí az osztagban megkapja a PotW támadás hatását.

Leman Russ: A jó öreg Leman Russ, egyel növelt oldalpáncéllal, és kalapnyi variánssal... Most már osztagban is lehet hozni, akár harmadmagával is, így viszont meglehetősen sérülékenyek lesznek (ez esetben ui. az Immo találat is Destroyed-nak minősül). Minden modellt fel lehet szerelni frontpáncélon lévő HEav Bolterrel, vagy lascannonnal, az oldalsó fegyverállványokra pedig multi-melta, plazmaágyú, heavy-bolter, vagy heavy flamer kerülhet. Lumbering behemoth szabálya miatt bármekkora mozgás után tüzelhet a tornyban lévő fegyverével, de a gyorsabb mozgásra D6+6"-et mehet csak. Egy valagnyi változata van, így sorra is veszem:
- Leman Russ Battle Tank: a standard verzió, a jó öreg battle-cannon-nal. S8 Ap3, 72", semmi speckó.
- Leman Russ Exterminator: ugyanannyi pontér, egy Twin linkelt, 4-es nehézgépágyút kap. Látok benne fantáziát (ork járművek ellen, pl.), de az ordnance fegyverek megbízhatóbb választásnak tűnnek.
- LR Vanquisher:  a páncélos-elhárító. Nem használ nagysablont, cserébe viszont AP2-es, és 8-as erejéhez 2D6 páncélátütés társul. Land-raiderre épülő seregek nem fogják szeretni, bár a BS3 miatt ANNYIRA nem durva.
- LR Eradicator: Hordaseregek rémálma: 36"-re lő, nagysablonos, S6 AP4, és nincs ellene fedezékmentő. Beásott seregek, vagy épületben bújkáló csúfságok ellen halálos.
- LR Demolisher: A jól ismert Demo cannon: S10, AP2, de brutálisan rövid lőtáv. Vannak nála jobb választások is, de egy Sqquad-ba betéve alkalmas arra, hogy távol tartsa a távolabbra lövő tankoktól a sunnyogó rohamosztagokat.
- LR Punisher: Nagyon brutálisnak kinéző fegyverzet, Heavy 20(!)-as ágyú, de csak 24"-re lő, 5-ös erővel, és 0-s AP-vel. Számoljunk. BS3-al 10 találat, T4 ellen 6-7 seb, amiből még egy ork is lement egyet. 5-6 halott ork = 30-36 pont. Egy Punisher: 180 pont. 5 kör alatt talán be is hozza a pontjait. Nekem eddig úgy tűnik, hogy a Demo-hoz hasonlóan arra jó, hogy azt a bozonyos karnyújtásnyi távot megtartassa az ellenfél osztagai, és a "First rank..." paranccsal lövöldöző infantry plattoon között.
- LR Executioner: Az igazi elitsereg-gyilkos tank. Plazmaágyúja Heavy 3-as, kissablonos szörnyeteg, így plazma-felfüggesztésekkel az oldalán körönként jó eséllyel vakar le 1-1 termi, vagy obli osztagot. Tuti, hogy első számú célpontja lesz az ellenfélnek.

Hellhound: mindenki kedvenc, 5. kiadásos lángszórója alapos változáson ment át. Fast jármű, és tank, így 12" után is megereszthet egy főfegyver-lövést. Az elején lévő Heavy Bolter helyére akár multi-melta is jöhet, és akár hármat is hozhatsz egy squad-ba. Lássuk a változatait:
- Hellhound: a szokásos S6 AP4-es lángszórósablon, amire már nem kell találatot dobni, egyszerűen 12"-en belül leteszed, és ömölhet a promáteum :)
- Devildog: 3 szó: Kissablonos(!) multi melta. Több kommentár nem szükséges...
- Bane-wolf: az AP3-as, 2+-ra sebző lángszóró-sablon jól hangzik, de ehhez közvetlen közelre (na jó, sablontávra) kell menni, ami nem életbiztosítás...


Hyrda Flak tank: Heavy választást foglal, de 2 db Twin Ac-ért, 75pontjával nem rossz bolt. 1-3-as squadban hozható. "Automatic targeting system" képessége az elda/dark elda röppencseket és csapatszállítókat tudja nagyon megszivatni.



Basilisk: Régi ismerős, 125 pontért. 9-es erő, 3-a AP, 36" minimum-lőtáv, és pályát átívelő maximális lőtáv. Sajnos közvetlen irányzással nem lőhet, így meglehetősen könnyen beszivatják a gyors seregek. Mint a következő 3 társa, ő is berakható egy ordnance battery-be, ami max. 3 lövegből állhat.
Medusa: Forge-world-ös modell, középtávú tüzérség, 135 pontért. 10-es erejű AP2-es Ordnance sablont lő 36"-re, vagy kaphat 2D6-os páncéltöréssel rendelkező, S10 AP1-es kissablont, amivel 48"-re lő.
Colossus: Elitsereg irtásra kitalált cucc, S6 Ap3, és nuku fedezék mentő. 140 pontért szórják, 24" minimum lőtávval, és Ordnance Barrage stattal rendelkezik. Aranyos.
Griffon: A már ismert Griffon a legolcsóbb tüzérség a maga 75 pontjával. Accurate Bombardment szabályának hála újradobhatja a szóródást a 6-os erejű, 4-es AP-vel megáldott lövegének.

Manticore: Az ultimate löveg (szerény véleményem szerint). 24" min lőtáv, és max. 4 lövést adhat le, de milyeneket! 10-es erő, 4-es AP, és Heavy D3 ordnance Barrage! Vagyis minden lövésénél D3 nagysablont pakolhatsz le... Sajnos (szerencsére?) nem lehet Battery-be hozni.

Deathstrike: Atomágyú. Egy S10 AP1-es rakétát lő ki,  D3+3" robbanási rádiusszal, Ordnance-Barrage szabályok szerint, és fedezékmentő nélkül. Mindemellé akkora lőtávval, hogy akár a szomszéd kerületben lévő klub terepasztalára is átér :)
Mondjuk eléggé lutri fegyver, ugyanis a kilövéshez teljesen mozdulatlanul kell állnia, és az indításhoz egy 6-ost kell dobni. Ha ez összejön, akkor azonnal indítható a rakéta (módosítóktól függetlenül), egyébként a következő módosítók késleltetik/siettetik az indítást. Minden harctéren töltött kör +1-et ad az indításhoz, minden Shaken/stunend/weapon destroyed effekt -1-et. Így lehet, hogy a 160 pontos rakettya egész meccs alatt fel sem száll, de sz tuti, hogy az elenfél koncentrációját jelentősen megzavarja, ha egy ilyen van a pályán. 

Valkyre Assault Carrier: Egy újabb Forgeworld modell, ami átkerült a "mezei" 40k-ba. A repcsi - megfelelő szabályok híján - itt egyszerű Fast, Skimmer jármű, ami rendelkezik Deep Strike és Scout képességgel. 1-3-as osztagban hozható, 12/12/10-es páncéllal. Grav Chute insertion képességével út közben kidobálhatja a benne ülő egységeket, akik azonban szóródás esetén 1-2-re veszélyesterep-sebet kapnak. Felfegyverzett változata a Vendetta Gunship, ami 3 twin-es lézerágyújával komoly rendet tud vágni a páncélos seregek soraiban. Rengeteg leehtőség rejlik bennük, és a hozzá adott modell is igen jól mutat.

Egyelőre ennyi, a spec karaktereket és az elitből hozható Marbo-t kicsit későbbre kell tolnom. Addig is: enjoy!

>> Itt folytatódik a post >>>" />

14 komment

Címkék: ismertető ig hobbi vendégművész miért jó játszani petrow


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr301064022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.04.15. 19:18:32

Na erre nagyon kíváncsi leszek - majd megmondom miért ;)

ügyfélszolgálatos 2009.04.15. 21:26:27

No! Végre nem szupermutánsokról, meg mindenféle genetika szmötyiről lesz szó!

Mértkellnick? 2009.04.16. 11:36:31

A gárdisták nagyon hangulatosak, én is majdnem hozzájuk pártoltam, hogy aztán mégis a "sötét oldalon" kössek ki, de ettől függetlenül várom az új kódexüket. :)

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.04.20. 15:06:08

Zsííírfóka, nagyon jó lett a cikk!

Akkor az én IG postomat nem is rakom ki, ez jóval részletesebb lett. :)

Petrow 2009.04.20. 15:35:49

@tengerSAM: Hadd találjam ki:

IG battleforce advance order
2 piece(s)
Leman Russ Battle Tank
3 piece(s)
Regimental Advisors Blister Pack Advance order
1 piece(s)
Express shipping? Yes

Order?
YES! :)

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.04.20. 16:53:55

IG seregem már volt, egy másik van tervben, csak még pénz és idő nem volt rá (no meg nem találtam az eBay-en megfelelő festett sereget). Egyébként - ahogy azt páran már tudják - a szpészvolfok a befutók.

Mértkellnick? 2009.04.22. 09:07:41

Na jó, most tényleg le a kalappal Petrownak és a GW-nak is, mert baromi jó lett az ismertető/a kódex! Ügyfélszolgálatos, mindenképp játszanunk kell egyet, nagyon érdekelne, mit tudok kezdeni veled. :)

ügyfélszolgálatos 2009.04.22. 15:13:51

@Mértkellnick?: Szerintem rommá verni fogsz. Egyébként még eléggé embrió a sereg, olyan 800 pts körül tudok kiállítani.

Petrow 2009.04.22. 15:18:50

@ügyfélszolgálatos: 800 pontba rengeteg játékszert tudsz hozni. Kolléga ha jól tudom, Necron, Káosz vagy Ork sereggel nyomul, és mindegyiknek eléggé kemény dió lehet egy gunline IG.

ügyfélszolgálatos 2009.04.22. 16:50:37

Yepp, de még a nagy része a cuccoknak festés alatt van... Egyenlőre csak a trooprészleg van kész - specális fegyverek. De egyébként egyszer nyomhatunk egy menetet.

Mértkellnick? 2009.04.23. 19:35:55

Jaja, Orkra lehet számítani, és az én seregem még egyáltalán nincsen festve, szóval csak semmi aggodalom, és simán jó nekem az 500, de a 750-800 pont is, persze nem kényszer, csak gondoltam, jó móka lenne... Egyébként bárki más is jelentkezhet, szívesen gyakorolnék bárki/bármilyen sereg ellen, 1000--1500 pontig.

Huntroll 2009.04.23. 22:58:03

@Mértkellnick?: Van 500, illetve 750 pontra Trollblood seregem, összeeresztjük őket? :D

ügyfélszolgálatos 2009.04.27. 16:30:39

@Mértkellnick?: oks, bár mostanság nehezen szabadulok el otthonról.
süti beállítások módosítása