A Forge World-ös fiúk, felbuzdulva az Imperial Armour 9-ben (Badab War part I) található űrhajós küldetésrendszer sikerén (Blood in the Void: Boarding actions) és új terepelemekkel valamint egy kibővített - egyenlőre kísérleti - szabályrendszerrel lepték meg a nagyérdeműt!
Átnézve a szabályokat, teljesen elégedettek lehetünk, van minden mi szem-szájnak ingere! Masszív tüzérség alatt épp összedőlni készülő bolyvilágban történő mészárlástól kezdve űrcsata kellős-közepén sodródó űrhajó elfoglalásán keresztül több féle küldetés is választható, de természetesen az alap szabályok tetszőlegesen is bővíthetők, átalakíthatók.
A rendszer részletesen taglalja a szűk folyosókban a template fegyverek használatát, az alkalmazható egységekre vonatkozó alternatív szabályokat, valamint az ajtók működtetését (akár távirányítással,) szétrombolását, valamint opcionális szabályokat hoz a jó öreg Space Hulk-ban megismert blipp-ek (sok egységnél azért macerás) továbbá a reaction fire nevű, kvázi "overwatch" szabály használatára.
A jó benne, hogy meglévő Space Hulk, vagy más terepelemekből is könnyedén kialakítható a terep, de természetesen némi kis modellezéssel hamar lehet fluffos pályákat összedobni. A még régen félbe-hagyott Space Hulk kampányunknak új lendületet adott a dolog, és a rendelkezésre álló DOOM alapdobozok (2db) felhasználásával befejezhetővé válhat végre a történet. :-)
A szabályok letölthetők INNEN!
Ízelítőnek képeket pedig ITT láthattok!
- Ladislaus -
Utolsó kommentek