Tíz évvel a Chaos Rising történései és a Blood Raven rendház vezetőjének bukása után az Aurélia alszektorban továbbra is az állandó hadiállapot uralkodik. A nemrégiben megérkezett ork Freeboter kalózok fosztogatásai mellett a Káosz erői továbbra is terjesztik eretnek tanaikat, míg az Alaitoc mestervilág eldái fajuk titokzatos ereklyéinek begyűjtésével vannak elfoglalva. Ezen felül az szektorban maradt és elvadult tiranidák váratlanul újra kapcsolatba léptek a Kaptártudattal. Angelos kapitány, és a maradék birodalmi egységek kétségbeesett küzdelmet folytatnak a szektor megtartásért, így hát csatlakozzunk mi is a küzdelemhez!
A Relic-es srácok jól nyomják, az igencsak epikus DoW II. szériához rövid időn belül a második kiegészítőt adták ki nemrégiben, ahol a jól megszokott seregeken kívül az tirandiák és az Imperial Guard is immáron játszhatóvá váltak.
Persze érdekes kérdés, hogy a "mezei" gárdista hogyan érhet fel a többi faj egységeivel, de a fijjug mint mindig, erre is kitalálták a megoldást. A játékkészítők természetesen tökös IG hősökkel (pl az elmaradhatatlan Komisszár, vagy az Inkvizítor) és rengeteg tápossággal (lerakható bunkerek, légicsapás) próbálták életképesebbé tenni a sima guardsmeneket. A játékban a Sentinelek is nagy szerepet kapnak, nagy tűzerejük mellett belerohanhatnak az ellenséges formációba, ezzel a földre lökve őket. (bár kissé szuicidnek tartom, de az IG-nél ez általános) Nehéztüzérségnek hozhatják a jó öreg Leman Russ tankot, ami majd meglátjuk hogy fog teljesíteni.
Az inkvizítor karakter mint közelharci-támadó egység fog szerepelni. Bár gyengébb mint más fajok hősei, de állítólag tápos képességei lesznek. A komisszár lord védekezésnél fog jól jönni, pl aknamezőt tehet le. A Lord general is főleg defenzív egység lesz, baziliszkus támogatást kérhet, turret-eket hívhat, és támogatja az egységeket a képességeivel.
Első blikkre szerintem elmondható, hogy az IG lesz a legnagyobb kihívást jelentő sereg, ha végig akarjuk vinni a kampányt.
A tiranidák játszhatóvá válásával végre betekintést nyerhetünk a bogarak életébe! :-) Hősként csak a Swarmlord hozható, de ő viszont szénné tápolható és nagyon mészáros. Egységek "gyártáshoz" különböző stratégiai pontok tartása (hm, ez ismerős!) szükséges, persze minél nagyobb a bogár, annál több energia kell. A tiranidáknál is természetesen a nagy számok törvénye uralkodik, úgyhogy a max irányítható egységek száma eléri a 140-et!!!!
Hogy a szépmariskák se panaszkodjanak, ők a LR Redeemer transzportot kapták, míg az Ó'kok a jó öreg Battlewagont (Offkórsz Deffrollával!) A káoszmariskák pedig a Noise Marinokat kapták erősítésül, amivel bárkinek elhúzzák a nótáját! :-) Végül az eldák a klasszikus Autarch opciót kapták meg, aki swooping hawk szárnyaival bárhol lesújthat a csatatéren, úgyhogy várhatóan jó mozgékony lesz.
A kampány módban minden fajjal lehet játszani, ami jó, így sokszor újra lehet játszani a játékot. Természetesen multiplayer-ben is rengeteg pálya és opció közül választhatunk (pl az izgalmasan hangzó Last Stand mode)
Szóval jónak ígérkezik, WH40k fanoknak kötelező darab!
-Ladislaus-
Utolsó kommentek