Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

december 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2010.05.31. 14:00 Petrow

NSS 14. rész: Space Wolves

 

 

Hosszú szünet után 2009.-ben új codexet kapott a farkasbrigád, ami a sorozat vége felé a következő pontokat kapja:


Modellezés összesen : 13 pont (a 15-ből)

Figura-ellátottság: Thunderwolfot a népnek, adjatok, százat, ezret! Mind megvennék, az tuti :) Ezt a kritikus modellt leszámítva tip-top a figura-ellátottság. 

Műanyag figurák: Nagyon jó minőségű műanyag kitek jöttek ki, a legkedveltebb és leggyakrabban ahsznált figurákhoz, szóval, aki ebbe vág bele, nem fog csalódni.

Konvertálás: Beépített upgrade sprue, és műanyag figurák tömkelege, valamint a Thunderwolfok jelenlegi hiánya - szóval a konvertálós vénát itt bőven ki lehet élni.

 

Játék összesen: 31 pont (a 35-ből)

Szabálytámogatottság: Fresh and funky codex, tavaly télről, fresh and funky FAQ. Üdvözletét küldi a Világfarkas.

Lövés: Aki kizárólag közelharcos seregként tünteti fel a Farkasokat, az még nem volt egy Long Fang osztag fegyverének rosszabbik végén.

Közelharc: Alapból a legutolsó Grey Hunter is 2-3 támadást ad le közelharcban, a Thunderwolfon rohangáló Stormshieldes hordát és az Eternal Warrior Lordot pedig ne is említsük.

 Pszíképesség / pszívédelem: A kategória kettes számú dobogósai, a papjuk 4+-on lekapcsolja a Lash of Submission-t, varázslataik pedig sárgulásra késztetik a többi játékost.

Tápos sereg: Az bizony. De még mennyire. Lövésre Long Fang, közelharcra mindenki más, aztán nyomás előre.

Versenysereg és változatosság: A fenti sémától eddig nem sok eltérést láttam, max. a Thunderwolf hősök helyett Rúnapapokkal pakolták tele a listát.

Tanulógörbe: Lásd Space Marine. Jelenelg az egyik leghálásabb sereg a kezdőknek
 

Összesen: 44 pont


Bólogatsz? Anyázol? Kommentbe vele!

>> Itt folytatódik a post >>>" />

6 komment

Címkék: hobbi sereg miért jó játszani spacewolf nss


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr222044004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CyberPunK 2010.05.31. 14:13:46

Hozzászólás: utálom őket. Mocskos táp banda. Ma megyek ellenük, utána lehet, hogy nem fogom annyira utálni őket, főleg ha nem dobja meg 4+-ra a null zone levédését, és megdobom utána a hit erejét a vindire. :)

CyberPunK 2010.05.31. 19:59:15

@CyberPunK: Vindicator nem tudott lőni, null zone mindig létrejött, de minek, újra nagyon csúnya zakó Wolf ellen.

Dobi82 2010.06.01. 11:35:20

Durván táposnak tűnnek, vsz ha most kezdeném a WH40K-t, Nidák helyett őket választanám, így marad egy jövőbeli 2. sereg :)

ügyfélszolgálatos 2010.06.01. 12:07:15

Nekem csak a szuper táp gyilok pszi miatt nem tetszik.

rudeboy1969 2010.06.03. 12:24:20

Ez volt az első seregem 40k-hoz, és mai napig kedvenc maradt. Az hogy mostanra csak dísz, az a 40k-t, illetve az egész hobbit befolyásoló tényezőknek köszönhető. Főleg az ilyen globális okok azok, melyek nem tetszenek az új verzióban. Menjünk sorra:
- Elgyermekesítés: farkasháton ügetés??? wtf, megalol, stb...
- Tápgyár: Az előző kódexnél valamit visszahoztak abból, hogy a SW sereg a karakterekre épül, bár már ugye itt is volt olyan szabály, hogy 750 pontonként KELLETT (jajj, hogy oda ne rohanjak) egy karaktert hozni, valamint elitből lehetett hozni még egy SW WG termi osztagot, ami gyakorlatilag még 5-7 teljes értékű kari volt. Ezt nem hogy visszavették volna, hanem még rá is tettek.
- Egy tollvonással eltüntetett részek: nincs több Leman Russ tank, 13th company...
süti beállítások módosítása