Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2010.04.25. 20:45 tengerSAM (törölt)

HTP Black Templar army I. (by Kryw)

How to paint a Black Templar army over 3000pts,
avagy the Great Crusade has began

Part I.

Nagyon sok helyen olvastam úgynevezett seregfestő naplókat, és ezek olvasása mindig erőt adott nekem a munka folytatásához. Sokszor játszottam a gondolattal hogy egyszer én is saját festős blogot fogok vezetni, az ötleteket azonban mindig elvetetem, mert nem vagyok egy festő géniusz, másrészt nem sok embert érdekelt volna néhány figura pingálása. Ebben az évben rendszeresen vettem részt a KCS40K versenyeken, ahol igyekeztem mindig festett seregekkel megjelenni. Túl vagyok már az 500 pontos páros, az 1250pontos egyéni versenyen is, és mindig sikerült egy teljesen festett sereggel előrukkolnom. A versenyszervezők azonban most magasra rakták a lécet. 3000 pont, és a verseny júni 19.-én lesz, és ezúttal is szeretném, hogy keresztes lovagjaim fekete fehérben tündököljenek.

Szerencsére a festő munkálatokat nem a nulláról kell kezdenem, hiszen már végeztem 1250 ponttal, és néhány figut is festve fogok beszerezni. A festési technikámról annyit hogy meg sem közelíti a profik munkáját, mindazonáltal én teljes mértékben meg vagyok velük elégedve, mivel a maximumot hozom ki magamból.

Néhány szó a seregről:

A játékot kb. 2 éve űzöm, és legelőször ultramariska rendházzal kezdtem, azonban én nagyon hiányoltam belőle a közelharcot úgy hogy hamar megbarátkoztam a Black Templar speciális rendházzal. Körülbelül 1 éve kezdtem bele a second foundingba amikor is az ultrás kelléket lecseréltem szépen BT alkatrészekre, az össze troop és egyéb egységet felszereltem bolt pistol CCWvel a heavy weaponokat elcseréltem/elajándékoztam/eladtam. Még a játék elkezdésekor sokat vacilláltam IG és SM között, így nem tudtam megállni, hogy a seregembe ne csempésszek bele egy kisebb inkvizíciós kontingenst. Ennek több haszna is van, mert így ki tudtam pótolni a BT seregből hiányzó könyvtárosokat, megoldottam az óccsó kemper trúp problémát is. Néhány szót a sereglistáról. 3000 pont rengeteg, még soha nem játszottam ekkora csatát (eddig max 2300), és azt sem tudom, hogy egyáltalán próbajátékra lesz e lehetőségem. A versenyen engedélyezve van IA használata, tehát tényleg nem lehet semmire sem számítani. Egyelőre még azt sem tudom , hogy én mit fogok a pályára rakni. Össze írogattam mindent és így is csak 2600pontnyi cucc jött ki, szerencsére adott sok segítőkész ember akik hajlandóak kölcsönadni pár cuccot a verseny idejére. Ami fent lesz a pályán:

HQ: Emperors Champion!, Marshal!, Inquisitor lord! Command squad!

Elite: Inquisitor! Techmarine Terminators

Fast: Land speeder squardon! Valkyrie Bike squardon

Troop: Crusader squad3 Storm troopers! Rhino2!

Heavy: Land Raider! Land Raider Crusader2 !Vindicator2 (a felkiáltó jellel jelölt egységek már festettek)

Az igazi érdekességet a Valkyrie, és a motorosok fogják okozni, ugyanis ezek nem a már megszokott boltból vásárolt darabok. A Valkyriet az armageddoni első világháborús beütésű birodalmi gárdistákhoz igazítottam, így merült fel az az 5let, hogy miért ne csinálhatnék egy léghajót (ha már I.WV). Unalmas perceimben nekiláttam anyagot gyűjteni a léghajó projekthez (filmek fotók) és megszülettek az első firkált rajzok, és már beszereztem egy pár alkatrész is. A zeppelin projektnek majd szeretnék egy teljes bejegyzést szentelni, de erről majd később. A motoros osztagot feelingben akartam a templar sereghez igazítani, az inkvizítoron találtam is néhány gazdátlan breton lovat amikre később majd fel tudom ültetni bátor marinjaimat. A motoros osztaghoz lesz csapva majd a techmarine is, aki csupán 145 pontért motoron lovagolva fog körönként 5 servoarm ütést leadni, miután a twinlinked plasmapistollal és a flamerjével belesorozott a tömegbe. Sajnos a motorosok még csak fejben léteznek, a jövő héten fogom beszerezni a lovakat, és ezután jön a nehéz rész. Alkatrész híján kénytelen leszek puttyból formázni a marinoknak a köpenyét, ráadásul még a techmarint is meg kell konvertálnom.

A fent említett Steel Legion bábuk is a köv héten kerülnek beszerzésre, szerencsére ők már festettek. Egy 6 illetve egy 5 fős csapatban fognak a báttlefilden feszíteni.

A fent említett sereglista, még messze nem végleges, sok minden függ attól hogy mit fogok tudni összekunyizni a haveroktól. Egy biztos lesz lehetőségem felszerelni a karaktereket mindenféle fluffos dologgal csupán azért, hogy a 3000 pont kijöjjön. Szerencsére ezzel mások is így vannak, sok poén sereg várható a versenyre is.

Őszintén szólva kicsit pánikba ejt az a tény hogy alig másfél hónap van hátra a versenyig, iskolazárással, nyári melóval, nyelvtanfolyammal ,és egyéb olyan dolgokkal amiket nem szívesen csinál az ember. Festésre vagy átfestésre vár közel 30 emberke 2 tank, néhány híró( a sereglistától függően), ezen kívül van még a zeppelin építés, és a páncélos lovagok megformázása. Remélem nem futok ki az időből és sikerül mindennek elkészülni TTQ minőségben, mindemellett sikerül az állapotbeli kötelességeimnek is eleget tennem. Igyekszem rendszerességgel vezetni a topikot, bár nem tudom az időm ezt hogy fogja engedni.

Néhány fotó a mostani seregről, a versenyen valószínűleg ennél azért több cucc lesz.

to be continue…

Kryw

>> Itt folytatódik a post >>>" />

11 komment

Címkék: festés vendégművész kryw


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr991951015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ügyfélszolgálatos 2010.04.26. 10:24:42

Hajrá! A Zeppelinre kíváncsi leszek, főleg a megépítésére.

Ladislaus 2010.04.26. 11:15:34

Komoly meló lesz! Hajrá!
Egy kis segítség a léghajóhoz: www.currell.net/models/giant.htm
:-)

Petrow 2010.04.26. 12:08:47

Kitartást a projekthez, nekem az DA/DW 1000 ponthoz másfél év is kevés volt.
Most épp nálam is egy BT sereg alakul, esetleg indul majd belőle egy Ebony & Ivory sorozat :)

Pár dolog a seregkoncepcióhoz: a techmarine nem 5-öt támad servo armmal, csak kettőt, azt is csak akkor, ha Harness-e van.
A command squadot meg nem tudom, milyen felállásban képzeled el, de a Termi retinue két assault cannonnal tank hunter / furious charge skillel meg egy láncököllel 220 pont, ami szinte már cheat :)

Kryw 2010.04.26. 19:33:18

@Petrow: hát nemtudom nagyon sokáig használtam ezta 2 asault canonos command squadot, de annyira nem jött be mint a sima command, valószínűleg most swordbrethren veteránok lesznek, mert olcsóbb mint a commandsquad

a servo armot tényleg benéztem
powe weapon
alap támadás 2
bolt pistol + CCW 1
terminator monour 1
servo arms
servo marness 2

Aki ismer az tudja hogy LR/C buzi vagyok, ehhez hűen most is fent lesz minimum 3

A sereglistát inkább igyekeztem úgy csinálni hogy minél több figura lehessen fent=>sok kéz sokat üt:D

ügyfélszolgálatos 2010.04.26. 21:23:20

@Kryw: sok kéz = sok célpont a Leman Russoknak. :P

Kryw 2010.04.26. 22:38:14

@ügyfélszolgálatos: nincs tökéletes megoldás:P
a leman russt meg leveszi mellel a LRC páncélja(legalább is ebben bízok

ügyfélszolgálatos 2010.04.27. 10:08:59

@Kryw: Nos, a sima Russ annyira nem ütős a LRC ellen, bár egy Paskkal megtúrva már sokkal jobb teljesítményt hoz. És ha Pask-ot egy demolisherbe pakolják, akkor jön a belezés. :P
Persze a assault termiknél nincs überebb egység...

Petrow 2010.04.27. 16:35:50

@ügyfélszolgálatos: azért azt se hagyd ki, hogy a DA mellett a BT landraidere az egyetlen, aminek a smoke launchere glance-é változtatja a penetrate találatokat. Plusz elé egy rhino, és kapja a 4+ covert.

Kryw 2010.04.27. 21:11:43

sajnos létezik egy kiadvány ami az összes marine wargeart "modernizálja"
machine spirit, smoke launcher hunderhammer typhun missle launcher, és az egyéb régi dolgok helyett az 5. marin kódexhez igazított cuccokat kell használni(sajnos árban nem történt változás...)

Petrow 2010.04.27. 21:55:32

@Kryw: gondolom, csak ezen a versenyen van ez az update - ez esetben remélem, azt is kihúzták, hogy dedikált transzport csak azt az egységet szállíthatja, aminek megvetted. Thunderhammer + SS terminátor hegyeket, dedikált LRC-vel! Sőt, LRC-t a techmarine-nak is! :)

kabaman 2010.04.27. 22:36:17

Hajrá a munkához!

A versenyek már csak ezért is jók. Hála a COW-nak végre először életemben büszkélkedhetek egy full TTQ-ra kifestett ork sereggel. :-D
süti beállítások módosítása