Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2009.03.15. 20:40 tengerSAM (törölt)

A kombók hazája

Jöjjön egy gyors battle report, méghozzá warmachine témában.

A játék sava-borsa a különböző kombók kitalálása és megjátszása, ámbár faék-egyszerűségű játéktechnikával is simán lehet nyerni, ha az ellenfél sokat vállal, vagy csak egyszerűen rossz a kockajárása. Jóval bonyolultabb a warhammernél, és ugyanazokkal a figurákkal sokkal több lehetőséged van meglepni az ellenfeleidet.

De hogy a témára térjek, ma délután megint khador kontra mercenaries találkozó volt, immár scenario is terítékre került, melynek az volt a lényege, hogy ha a félpályán túl van figurád, de a te pályafeleden nincs ellenséges figura, akkor kapsz egy pontot. Ha sikerül hármat összeszedni, akkor nyertél.

Én persze arra mentem már az elején is, hogy a warcasterét kinyírjam, ezért engedtem át a kezdést a kollégának. Majdnem össze is jött az első körös caster kill, mégpedig a következőképpen (csak a lényeget írom le): Vlad elnyomta a feat-jét (minden jack SPD-je duplázódik), majd elmozgott annyira, hogy a control zone-jában ne legyen benne a Devastator, csak a mellette base-to-base-ben álldogáló Drakhun, és ellőtte rá a boundless charge-ot (SPD+5" roham, terep nem számít), valamint a sign&potents-t (+1 kockával kell dobni a támadást és a sebzést, és a legkisebbet kivenni). Ezek után a deva ment előre, közben bulldózerezte 2"-et (szintén előre) Drakhunt, majd elé állt fél inch-re és úgy fordult, hogy a front arch-jában benne legyen Drakhun és az ellenséges caster is, ezek után (ki hinné) kétkezes dobással behajította a fák közé (2" szóródással pont jó irányba), majd jött Drakhun bácsi aktivációja és a boundless charge segítségével pont elérte Magnust. (tessék számolni: 2" bulldose, 1/2" meele range, 2" a deva talpa, 6" dobás, +-3" deviation, 7+5" boundless charge és 2" reach = 21,5" - 27,5", átlagban 24,5" egy kör alatt!)
Közben azért egy steelhead halberdier rácsapott (fene a reach-es fegyverébe), de nem találta el, úgyhogy jöhetett (volna) a támadás: flying steel-re (D3 attack) 1-et dobtam... Itt bukott el a dolog, nem tudtam elég sebet bevinni. Utólagos elemzéskor rájöttünk, hogy nem volt meg az erdő szélétől a 3", azaz nem volt LOS az ellenfél casterére (gyk. nem lehet rohamozni), mindenesetre próbálkozásnak nem volt rossz. Drakhun ezzel be is végezte a pályafutását, mert Mangler úgy lenyomta, mint postás a bélyeget.

Egyébként a meccset kb. az 5. körben feladta Backyard, mert csak a castere maradt és Bailoch bácsi, nálam meg Drakhun és 2 greylord volt csak a zuhanyzóban.
Kedvencem az volt, amikor a 6 Halberdier odasorjázott szépen Vlad elé, az általam gyíkoknak gondolt greylordok közelebb tipegtek és a 3 spray attackjukkal le is kapták mindegyiket a pályáról. Nem tudom melyikünk lepődött meg jobban...

>> Itt folytatódik a post >>>" />

5 komment

Címkék: battle report warmachine khador


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr931004289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrow 2009.03.16. 08:49:03

Nem hittem, hogy lesz olyan post, amiből csak a kötőszavakat és a névelőket fogom megérteni :)

Pedig van is otthon egy cryx warcasterem (boldogabb békeidőkben necron lordot akartam belőle készíteni), de a hozzá adott kártya német nyelvű volt, így a kukában végezte.

Esetleg ehhez a játékhoz is várhatunk valami 40k-hoz hasonló kedvcsinálót?

Gróf Úr 2009.03.16. 09:15:05

Backyard kollega jelentkezzen nálam fejtágításra ;-) Mutatok én neki olyan kombókat Big Mmel, hogy...! :-)))

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.03.16. 09:46:23

@Gróf Úr: az emilcímét tudod, írj neki szerelmetes levelet, szerdán nyomjuk a visszavágót, addig adhatsz neki pár tanácsot! :)

@Petrow: a te kedvedért itt a következő post :)

BacKYarD 2009.03.16. 14:05:52

No, hát tény ami tény, nagyon elgyepálták szerencsétlen zsoldosaimat. Sajnos az agyam még nem állt át a WH-s "mozgok mindenkivel aztán lövök" játékstílusról, így Pl. Magnus bácsi (szakmáját tekintve áruló) hit-and-run feat-jét 3 körön keresztül felejtettem el elsütni időben. A warjack-jaim a csata után fel is vésték a seggére hegesztőpisztolylyal, hogy "nem ezt beszéltük meg!" :)
Szóval szokni kell... de tetszik a játék!

Battler 2011.08.31. 09:30:42

Sziasztok!

Tudom hogy 2 éves cikkhez jókor kommentelek, de most kezdenékk warmachine-ozni, pont Khadorral, és megakadt a szemem azon, hogy a drakhun rohamozott dobás után.
Ha jól tudom, ha eldobnak, knockdownolva leszel, amit fókusz híján csak úgy tudsz leszedni, ha lemondasz egy akcióról, a rohamozáshoz pedig mindkét akcióra szükséged van... én néztem be valamit, vagy ez esetleg még MK1-es szabály volt, ahol lehetett ilyet? Működik MK2-ben bármi hasonló trükk?
Nyilván ha nem szóródik és pont mellédobod az ellenek, akkor nem kell rohamozni, de máshogy nem tudom, hogy oldható ez meg.
süti beállítások módosítása