Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2008.04.08. 18:37 tengerSAM (törölt)

Új FW titán

Már lehet tudni, hogy a hamarosan előrendelhető új Reaver titán 550 fontba fog kerülni, és természetesen nagyobb (és talán szebb) is lesz, mint az eddig kapható Warhound titánok.
Jó oka van a Forgeworld-nek, hogy kihozza ezt a drága titánt: az Apocalypse miatt megnőtt az igény ezekre a bazinagy monstrumokra, így az sem elképzelhetetlen, hogy a nagyobb titánok (Warlord és Emperor osztályúak) is valamikor feltűnnek majd a kínálatban.

Jöjjenek a képek:
(Egyes képek kattintásra nagyban is megtekinthetőek!)


A Reaver titán lába, mellette egy átlagos méretű figura.

A Reaver titán kifestve - mögötte egy ember, úgyhogy az arányokat lehet érzékelni.


A méretarányok miatt egymás mellett egy Warhound (balra) és egy Reaver titán (jobbra). Egyébként hivatalosan dupla akkora lenne, mint a warhound, azaz "élőben" kb. 30 méteres.

A többi titán:


Warhound titán ("élőben" 15 méter magas), mellette egy átlagos méretű figura.


Warlord Titán (nem hivatalos figura), méretek elég jól érzékelhetőek, kb 50%-kal nagyobb, mint a Reaver ("élőben" 45 méter körüli a magassága).


Emperor titán (nem mérethű a figura, de a kinézete nagyjából ilyen, csak legalább tízszer nagyobbnak kellene lennie). Gyakorlatilag két lábon járó erődök - a szó szoros értelmében. Egyébként két alosztálya van, az Imperator és a Warmonger.
>> Itt folytatódik a post >>>" />

9 komment

Címkék: hírek fw


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr10417148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perp 2008.04.09. 11:57:42

Helló! Én most találtam rá a blogodra és nagy élvezettel olvasom. Én még nem vagyok a Warhammer 40k játékos közösségének a tagja, de nagyon szeretnék idővel azzá válni :)

Két sereget szeretnék összerakni...egy Űrgárdistát, akik közül három rendház között vacilálok... Imperial Fists, mert gyönyörű sárga színük van :D (a motorom is sárga, így különösen kötődöm e színvilághoz :)), illetve az Űrgárdista regényben nagyon szimpatikussá váltak nekem... A másik az Iron Hands, mert imádom a dreadnaughtokat, vagy a White Scars, mert tettszene stratégiájuk (a mongoloknak bejött a mi világunkban :D).

A másik sereg amit szeretnék összerakni, az a nagy WAAAGH nevében az orkok, akiket imádok. Sajnálom, hogy a "miért érdemes velük játszani" sorozatból eddig kimaradtak. :) (Bár az Eldákat szimpatikussá tetted)

Szóval röviden és tömören csak szerettem volna kifejezni, hogy mennyire tettszenek az írásaid! Jó játékot és remélem hamarosan én is belevethetem magam e világba!

Perlaki Péter, Hatvan

tengersam (törölt) 2008.04.09. 12:05:24

Szia!

Az eldákról még nem írtam, csak a dark eldákól, de kevésbé sötét társaik is nemsokára sorra kerülnek, amint időm engedi.
Ha mindegyik sereget össze akarod rakni, ahhoz egyrészt nagyon sok pénz, nagyon sok idő és még több festés szükséges. Azt javaslom, hogy egyszerre csak egyre koncentrálj, válaszd ki hogy melyikkel akarod kezdeni a gyűjtögetést, aztán szép sorban jöhet majd a többi.
Korábban írtam a boltokról és klubokról ahol információkat és figurákat lehet beszerezni, érdemes elmenni és körülnézni valamelyikbe.

perp 2008.04.09. 12:47:02

Óh, igazad van, az Eldarokról a WH40k seregei postod kapcsán olvastam! (Próbálok információt gyűjteni mindenfelől így néha keverednek a dolgok :)

Természetesen nem akarok én minden sereget összerakni...nem vagyok én sem idő sem anyagi milliomos. :) Kettőt szeretnék...elősször egy Space Marine sereget (de, hogy a három közül melyik "színre" fessem még nincs eldöntve) és majd később egy ork sereget, ha az SM-et már relatíve késznek érzem. Persze mint tudjuk egér tervez...

A Trollbarlangban már voltam. Sajnos nem budapesti illetőségű vagyok, így nem járok gyakran ezeken a helyeken, de amit láttam...az nagyon meggyőző volt. Gyönyörű terepasztal volt kint, gyönyörűen festett figurákkal és segítőkészek voltak az eladók...gyorsan levágták, hogy kezdő vagyok és segítettek, no meg türelemmel hallgatták a buta kérdéseimet :). Sajnos elég drága maga játék, de ez nem tántorít el. Szándékaim szerint Júniusban veszem meg az első SM squadom! Aztán szépen apránként, türelemmel...

Illetve, ha már válaszoltál, kérlek had ragadjam meg az alkalmat, hogy a tapasztalataidról faggassalak, hiszen gondolom sok wh40k csatát megéltél már. A kérdésem a Space Marineokhoz kapcsolódik és konkrétan az, hogy hogyan látod, melyik rendházakkal játszanak többen? Azaz mik a gyakoribbak? Ugyanis azt szeretném elkerülni (tudom is én...nem akarok egy n+1. Blood Raven rendházas játékos lenni). Igénylem az egyediséget no :).

Köszönöm a tanácsaid és alig várom, hogy legyen időd újra és újra frissítened a blogot! :)

tengersam (törölt) 2008.04.09. 12:58:17

Dark Angelből elég sok van, Blood Angelből is akad jópár, bár az új szabályok miatt elég szépen megfogyatkoztak. Blood Raven slágerseregnek számít, a Space Wolfokból viszont annyira nincs sok. Ultramarinokból általánosságban pedi elég kevés van, de ha gondolod, csinálj egy teljesen egyedi rendházat, a szabályok lehetőséget adnak rá (és a festést is te találhatod ki).

perp 2008.04.09. 13:15:25

Új rendház? Nem, semmiképpen sem. Sokkal hangulatosabbnak tartom a hivatalos "nagy" rendházakat. Ezért gondolkodom inkább a fent leírtak egyikében (Imperial Fists, Iron Hands, White Scars)...mivel ezeket nem említetted, gondolom annyira nem gyakoriak a felbukkanásuk. Az Iron Hands és a White Scars színösszeállítása viszonylag egyszerű...sajnos az Imperial Fists másodlagos színéről eddig nem sok információt találtam, azon túl, hogy lehet változó...ami képeket eddig találtam, másodlagos színnek a vöröset és a kéket használták, de nekem igazából a fekete tettszene, az illene a sárgához. :) Ezekkel mennyire lehet variálni? (Ha nem, akkor legalább leszűkült a kör két rendházra!).

tengersam (törölt) 2008.04.09. 17:01:24

Az Iron Hands nekem is a kedvencem volt, de végül maradtam az Ultramarinoknál, amikor az űrgárdistákkal játszottam. Festése könnyű, rengeteg konvertálási lehetőséget biztosít a bionikus protézisek miatt. Nem túl sokan játszanak velük.
Imperial Fist: elég sok játékost ismerek aki velük játszik, és arra mindenképpen figyelni kell, hogy a sárga szín borzasztóan rosszul takar, többször kell átfesteni a figurát, hogy valahogy kinézzen. Sötét alapra meg egyenesen reménytelen vele festeni.
A White Scars sajnos elvesztette a specialitását az új kódex miatt, viszont talán egy játékosról tudok magyarországon aki játszik velük.

perp 2008.04.11. 15:45:59

Köszönöm, sokat segítettél! Valószínűleg Iron Hands lesz ebből, úgyis azt mondják hogy az IH HQ brutál jól néz ki! :) Illetve ha jól értelmeztem az előnyüket, akkor nekik nem csak egy dreadnaughtjuk lehet, hanem akár három is és ez tettszik :)

tengersam (törölt) 2008.04.11. 17:46:24

Nem egészen: az IH nem csak 3 drenyát hozhat (mint általában az űrgárdisták), hanem összesen maximum 6-ot: max 3-at Elite választásként (de ezeknek kötelezően venerable drenyáknak kell lenni) és max 3-at Heavy választásként.

perp 2008.04.12. 16:24:28

Gondolom az viszont más kérdés, hogy egy standard 1500 pontos seregbe megéri e ennyi drenyát hozni...ahogy így elképzelem, szerintem nem...még akkor sem, ha az IH dreadnaughtjai egy picit brutálisabbak (ha jól tudom az első 6-os dobás újradobadható, amikor őt támadják, ami elég jó dolognak tűnik), ha csak nem tévesek az infóim
süti beállítások módosítása