Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2008.01.04. 21:38 tengerSAM (törölt)

BKV a 40. évezredben

Arról már beszéltem, hogy a kéjosszpészmariskáknak kellene valami transzport jármű, hogy ha esetleg sietni kell valahova (gyomorrontás rulez), akkor időben odaérjenek. Tengersam akarom mondani tengersok választási lehetőségeim közül mind az egyet választottam, tehát Rhino-kra van szükség.

A szavakat tett követte - bár nem egészen úgy, mint ahogy azt elterveztem. Kéz alól vettem kettő rhingyót, de csak átvételkor derült ki számomra, hogy ezek még a rééééégi, klasszikus chaos rhino-k, amik még anno a második kiadás környékén voltak slágertermékek (aki nem lenne járatos a 40k evolúcióban: az úgy 10 évvel ezelőtt volt). Vakartam a fejem rendesen, hogy akkor most kelljen a cucc vagy ne. Főleg hogy a kettőből az egyik egy házilag barkácsolt rhingyó volt - tető nélkül (mondjuk a lánctalpak kivételével nem is lehet nagyon látni, hogy nem echte GW-s cucc). Végül az ára győzött meg, és gyakorlatilag harmadáron hozzájuk jutottam. A pénzügyi balansz kicsit megbillent, amikor hozzájuk csaptam egy ugyanolyan tökzsírújoriginal classic rhinot is (lefóliázva, stb. ahogy anno egy évtizeddel ezelőtt a gyárból kijött). Egy pici hiba: ez meg sima űrgárdista rhino volt... Végül kicsit feltupíroztam (elgázosítottam izé elkáoszosítottam) őket, és gyalogsági bádogkasztniknak elmennek, bár nekem már régen sem tetszettek. Majd a chosenek kapnak rendes, új kiadású rhinot, mert az csak a kiválasztottaknak jár. Muhaha.

Itten egy kép a classic Rhinoról:

A különbség: ég és föld. Az újabb sokkal részletesebb, masszívabb, nagyobb, szebb...

PS: persze se a járműveimen, se a figuráimon nem alkalmazom ezeket a hülye lándzsa-kerítéses, kiálló tüskés baromságokat, amik a fenti képen is láthatóak. Értelmetlen, használhatatlan, ronda, és még szállítani is nehéz. Ja, és úgyis letörik. Szegény Abaddon szívta meg a legjobban, mert neki a lófarka és a koponyás-tüskés izéje is ment a kukába, de a figura többi részét használhatóan ítéltem.

>> Itt folytatódik a post >>>" />

Szólj hozzá!

Címkék: káosz gw


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr97285085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása