Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2007.12.28. 22:08 tengerSAM (törölt)

Kaotikus szerzetes

Tegnapig csak egy 1000 pontos káosz mortal army boldog tujaldonosa voltam, viszont azóta örvendetes módon megnövekedett a seregem úgy 1500 pontra. Alapesetben, extrák nélkül.
A szabadságomat kreatívan kihasználva reggel 8-től délután 5-ig - kisebb megszakításokkal - folyamatosan fúrtam-faragtam-vágtam-ragasztottam a modelleket, hogy az estére betervezett 2000 pöttyös meccsre készen legyek - no de ne szaladjunk ennyire előre.

Kezdetnek lássuk a képeket az általam megálmodott raptorokról:

* Csoportkép
* Raptor Champion

Amint az a képeken is látszik, eléggé kiforratlan állapotú a figura, még a sorja is rajta van néhol, de legalább meg tudtam nézni, hogy mennyire néz ki "élőben" is jól az elképzelésem.
Nos, meglepően jól mutat ez a fajta raptor, viszont játék közben jöttem rá, hogy van egy hátulütője a dolognak: a szárnyak (mérete) miatt irtózatosan nehéz őket rendesen felpakolni egymás mellé. Sablonos fegyverel ellen ennek vannak előnyei is, de ez más kérdés.

Na akkor pár szóban a mai meccsről:
2000 pontos összecsapás a szokásos Inkvizícó ellen. Tőlem jött gyakorlatilag az egész sereg: terminátor lord + terminátor sorcerer + 5 terminátor (ők így együtt, deep strike-ból), 6 raptor (szintén deep strike), 5 chosen, 5 motor, 5 fős havoc (4 heavy bolterrel), és három 10 fős CSM csapat plasmagunnal és lascannonnal. Sajnos járműveim nem nagyon vannak, de hát ez van.
Velem szemközt felsorakozott egy Land Raider (később bele került a purgation squad, amit elfelejtett felpakolni az ellenfelem), két chimera kb. 6-8 fő stormtrooperrel, egy rhino az inkvizitorral és kíséretével, valamint egy 10 fős grey knight csapat és egy 5 fős terminator csapat - utóbbi kettő deep strike-ból.
Terep: a két ellentétes sarokban 1-1 többszintes épületrom, a pálya közepén mellvéd magasságú fedezékek tömege valamint egy domb, a deployment zone-okban sima egyszintes épületromok.
Sikerült kezdenem, és első körben... gyakorlatilag nem csináltam semmit. Szerencsétlen infiltráló chosenek ugyan gyakorlatilag az ellenfél deployment zone-ja szélén a nagy épületben rejtőztek, de pechemre egy rakétavetőn kívül (amit kényszerből tettem be, mert nem figyeltem arra, hogy a championnak nem vehető az osztagtól függetlenül extra cucc) semmi hatásos eszközöm nem volt a járművek kiiktatásához, pedig egy power fisttel szépet tudtam volna alkotni már a második körben a közeli chimerán vagy a rhinon. Pech. A motorokat előreküldtem a chosenek oldalán dagadt gázzal, hátha túlélik az ólomzáport és a két meltagunnal kiluggatják kicsit a gépeket.
Backyard kolléga viszont úgy lőtt, mintha attól félne, hogy ráomlik a sok felhasználatlan lőszer, de szerencsére csak 2-2 embert lőtt le két marine osztagomból, plusz a chimerájával előremozgott a homokzsákokon át, és defektesre lőtte az egyik motoromat. Az eddig a Land Raider mögött sunnyogó rhino feltűnően a chosenek rejtekhelye felé indult...
Második körben bejöttek a raptorok - pont a Land raider és egy kisebb épületrom közé, így meltagunokkal finoman darabokra is lőtték a drágát - azonban a robbanásban oda is veszett egy óvatlan raptor. Itt - több hibát is elkövetve (deep strike után nem assaultolhatok, és egyébként is csak azt rohamozhatom, akire lőttem) - le is rohantam a túlélőket és talán 2 figurát vettem le (no igen, a power fist komoly dolog). A motorosokal (szintén két meltagun) szétlőttem a chimerát, a chosenekkel kicsit közelebb óvakodtam a rhinohoz az épület takarásában, a többiek meg lőttek. De minek... A rhino kapott egy immót, de a saját körében sikeresen meg is javította.
Ellenfél köre: bejött az orbital strike (cél: a felállási zónámban álló többszintes épületrom, melynek felső 2 szintjén a havoc osztag ült, alul meg egy marine osztag. Eredmény: orbitális mellélövés 12" szóródással). Viszont megérkezett 5 terminator is, szerencsére csak 2 újabb modellt vesztettem az egyik marine osztagból a lövéseiknek köszönhetően. A még ép másik chimera leszedett egy újabb marinet egy másik osztagból, a benne ülők pedig kimásztak és berohamozták a közelharcoló raptorokat. Az inkvizitorék szintén kiszálltak a rhinoból és meglődözték a motorokat, de szerencsére nem okoztak sérülést. A rhino a choseneket lőtte - szintén eredménytelenül. Közelharcok: a raptorokkal levertem a rohamozó stormtrooperek felét, és levettem megint 2 grey knight figurát.
Harmadik kör. A nyomorék dupla HQ + termi osztag a maga 550 pontjával persze nem jött be, így kicsit aggódni kezdtem (de csak kicsit). A hátul lévő marine és havoc egységek a terminátorokat lőtték, akikből - bár egyáltalán nem voltak halhatatlanok - végül csak egy maradhatott. Persze rohamtávon belül, de én a rapid fire miatt már nem rohanhattam le... Pech. A motorokkal és a chosenekkel lőttem az inkvizitort és bandáját (5 modellre olvadt a csapat), majd mindkettővel huszáros rohamra indultam ellenük. Gyakorlatilag a végén már csak az inkvizitor élt (minden chosen power weaponnal volt felszerelve), amikor következett a motoros championom power fistes ütése, és vele párhuzamosan az inkvizitor thunder hammerje. Persze egymást ütötték, eremény: Szimultán KO. Szerintem én jártam jobban :) A motorosokkal sikerül belecsapódnom a kinyírt chimera túlélőibe, de a szerencsétlen chosenek képesek voltak 1"-et konszolidálni, így a mező közepén álltak letolt gatyával. A raptorokkal kinyírtam a maradék storm troopereket, szétszedtem a grey knight-okat, és bekonszolidáltam a közeli fal mellé, hogy a következő körben a nem messze ácsorgó - és még ép - chimerának okozzak kellemetlen perceket.
Ellenfél köre: orbital strike a másik irányba szóródott szépen megint és csak a gyomokat irtotta ki. Bejött az utolsó egysége, egy 10 fős grey knight osztag, és pont a maradék 1 terminátora mellé érkezett, aki az egyik marine egységem felé indult... A GK-k lelőttek újabb 2 marine harcost a másik egységből, de ennyivel ki is merült a lövési fázisuk. A chimera és a rhino sem tudott találatot elérni. A termi berohanta a marinjaimat, levett egy figurát, cserébe a champion úgy nyakon hajította power weaponnal, hogy ment is haza rögtön. A motorosok kontra stormtooper párharc eredménye: az utóbbiak létszáma a felére fogyott, de bátrak voltak és nem futottak el.
Negyedik kör. Végre bejöttek a terminátoraim (a pálya közepére, pont megfelelő távolságra a grey knight osztagtól) és a közeli marine osztagok segítségével cafatokká lőtték az előző körben beteleportált GK osztagot (ugye a sok kombi melta, a repper cannon, no meg a doombolt...). A chosenek rakétával szétlőtték a rhinót, a raptorokkal a chimera fenekébe repültem, de a meltagunok és a plasmapisztoly nem robbantotta fel (de minden más sérülést sikerült bevinnem, grrr...), végül a power fist nyitotta ki a páncélját. A motorosok pedig kettő kivételével leszedték a stormtroopereket.
Ellenfél köre: már csak a két maradék gyalogosa volt a pályán (az orbital strike-ot már nem is néztük), a közelharc folytatásában egyet leszedtek a motorosok, a maradék pedig megfutott"itt a vége, fuss el véle" alapon. Persze menekülés közben tarkónlőtte saját magát.
Egyszóval nagyon nyertem.

Hála a karácsonyi ajándékba adott Apocalypse kockáknak, Backyard dobásai nagyságrendekkel jobbak voltak a szokásosnál, de én még jobban dobtam, ráadásul szerintem végig jobb helyzetben voltam. Mindenesetre a tegnapi klubos apoc meccs és a mai ütközet is megmutatta, hogy a két meltagunos felállás pusztítóan hatékony tud lenni, ha egy gyorsreagálású erő hurcolja magával.

>> Itt folytatódik a post >>>" />

2 komment

Címkék: káosz sereg konvertálás battle report


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr94277747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

matyicsocso 2008.12.27. 17:16:27

Szia

Nagyon kiraly kis figurakat hoztal ossze ;) En meg kezdo vagyok, es azt szeretnem kerdezni h mibol es hogy csinalod oket? en is csinalgatnak parat, hatha osszejonne nehany olyan amit meg elveznek is :D
Szoval egy bizonyos megadott ontoformat hasznalsz?
Vagy te faragod oket? Es mibol ontod ki?
Szoval sok kerdesem van, tudom, de nem tenned meg h legalabb par szoban, ami segitseget nyujthat a tovabbiakban nekem a keresgelesben, leirnad h hogy es mibol is keszul egy figura?

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2008.12.28. 07:29:58

A figurákat a Games Workshop gyártja, én csak összeválogattam, méretre vágtam és összeragasztottam különböző alkatrészeket.
süti beállítások módosítása