Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2012.10.25. 17:39 Ladislaus

A Rémségek Kicsiny Boltja - Avagy mi van a végzet dobozában? - második rész

borító.jpgNemrégiben végre sikerült lezárnom a DOOM dobozban rejlő monszták kifestésnek/konvertálásának egy jelenetős szakaszát, melyet most bemutatnék a nagyérdemű publikumnak. A korábbi kisdémonok után akkor hát következzen maga a BOSS, az egyetlen és igazi és hamisítatlan Démonherceg!


Hosszas válogatás, no és a szűkös költségvetés sarkallt a DOOM doboz megvételére, amelyben egyből megakadt a szemem a Hellknight figuráján, ahogy ütésre emelt kézzel a többi kis monszta fölé tornyosult. (ok-ok kivéve a szájber-dímönt, de ő neki más szerepet szánok) Innen már csak a hozzá való bitz-ek beszerzése volt hátra, valamint jelentős időre, hogy kifessem. Mindenképpen szárnyas-baltás, Khorne jellegű szörnyikét képzeltem el, így az alap tónus a vöröses-barnás színvilág felé tendált.

A kész modellhez az alábbi alkatrészekre volt szükség:

- 1 db Hellknight a DOOM dobozból

- 1 pár szárny (a váras-sárkányos playmobil jellegű dobozból)

- 1 balta (szintén a váras dobozból, ennek végül is csak a fejét használtam fel)

- 1 db terminator lord force staff (szétvágva,a balta meghosszabított nyeléhez, illetve a balta fején lévő ikonhoz)

- 3 db szarv a termi lord dobozból (a fejre ragasztva)

- 1 db termi lord vállvédő páncél elem (bal vállra)

- 2 db CSM vállvédő páncél elem (a térdvédőknek)

- 2 db termi lord dobozban lévő láncos-ikonos kötény. (gatya helyett ez is megteszi! :-))

- 1 db terminátor dobozban található kar-csáp izé (a lény hátára ragasztva mint farok tökéletes)

- 1 db nagy (60mm) bázis

- 8 db kis zúzott kő darab. (ezeket egy kirándulás alatt gyűjtöttem)

DP-01.jpg

A szárnyak a várhoz adott sárkány hátán voltak, így őket egy éles sniccer segítségével eltávolítottam, és a szörny hátán lévő izomkötegekhez faragtam, így minimális illesztési hibával fel lehetett őket szerelni. A biztonság kedvéért gemkapocsból levágtam 2 db fél centis darabot, majd öngyújtón megforrósítva a szárnyba-, illetve a dímön hátába nyomtam, így a forró fém szép kis lyukat fúrt a két műanyagba. Az összeszerelésnél így "megcsapolva" ragasztottam egybe a két különböző anyagot, hogy tartósabb legyen.

A balta nyelét a force staff alkotta, amit alulról a szörny felemelt jobb kezébe fúrt lyukba illesztettem, míg felülről a bot felső részét alkotó tüskés rész került, arra ragasztottam a balta fejet, annak a tetejére pedig a koponyás-szemes ikon került.

A többi alkatrészt módosítatlanul használtam fel, a kifestett szörnyre ragasztottam a vállvédőt, a térdvédőket, a csápot, a szarvakat és a kötényeket. A szörny festésénél a fejnek végül is egy masszív csontszerű hatást adtam, ugyanez ismétlődött az alsó lábszáraknál és a karmoknál. Végül az egész felkerült a talapzatra, amire a 8 kis követ körbe ráragasztottam, majd a szokásos technocol+durva szemű homok kombóval jött a végső talaj réteg, amit átfestettem vörös-barna-fekete színnel, a láb körüli sugár irányú árkokba meg egy kis sárga került, és kész is! :-) Azért nem örültem (inkább őrültem), hogy mire készen lettem, az új CSM kódexben a princ elvesztette a fearless és az eternal warrior képességét! (bár igaz, hogy így szárnyakkal flying monstrous creature!)

DP-2.jpg

Ámde, az új szabályok szerint azért húzós dolgokat lehet kihozni ebből a modellből, ugyanis a DP most már vehet artefact-ot is, amelyek között szerepel az Axe of Blind Fury nevű gyönyörűség, ami azon kívül hogy démonfegyver (+d6 attack), +2 Str-et is ad a hordozójának, amivel így a DP 8-as erővel támad alapból, ami nem gyenge! (a blindig képesség -1WS/BS-e jelen esetben szinte nevetségesnek tűnik). Persze mindennek ára van, a jelen állapot szerint a szárnyakkal, baltával, Khorne jellel és 3+ mentővel egy Landraider árában van a kicsike, de hát nincs mit tenni, a Káosz Isteneihez kell fohászkodni, hogy egy kósza demolisher lövés (vagy a rettegett Marbo féle demo-charge) ellen megdobja az ember az 5++-t! :-)

- Ladislaus -

>> Itt folytatódik a post >>>" />

4 komment

Címkék: káosz konvertálás festés modellezés ladislaus


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr844869835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása