Készülőben van egy új kampányom, és ennek az egyik csatáját szeretném közzétenni tesztelésre. Az 5letet az oldalról loptam, remélem emiatt nem haragszik senki. Észrevétel, óhaj sóhaj meglátás stb. ne kíméljetek!
Space Ship
Defender :Imperial Guard (500pts)
Attacker :bármi (800pts)
Attacker :bármi (800pts)
A csata a végső győzelemig tart.
Az ütközetben csak gyalogos egységek vethetők be. Motorosok, lovasok, lépegetők tankok, skimmerek és egyéb csodák nem. A felpakolást a védő kezdi, viszont az első kör a támadóé.
Objektívák:
3 objektíva a nagyobb termekben
Speciáis szabályok:
keskeny folyosók: a szűk folyosókon nehéz elbújni, fedezék mentő eggyel rosszab. A szűk hely miatt a sablonos fegyverek +D3 hitet okoznak.
zsilipkapuk: a hajón a helységeket masszív zsilipkapuk választják el egymástól. A védekező egységek akadálytalanul nyitják/zárják ezeket az ajtókat. A támadó egységeknek azonban meg kell semmisíteni ezeket a kapukat lőfegyverekkel, vagy közelharcban. Amennyiben ez nem sikerül, vagy nincs olyan fegyver amivel kárt tudnak okozni az ajtóban megpróbálhatják feltörni azt. Ez úgy lehetséges, hogy a mozgási fázis végén base contactba helyeznek egy figurát az ajtóval, aki megpróbálja feltörni a zárszerkezetet(5+). Amennyiben a kísérlet sikertelen, és az osztag nem mozdul a következő körben újra megpróbálhatják feltörni a zárat(3+).A megsemmisített vagy felrobbantott ajtót nem lehet újra bezárni. Az ajtó páncélértéke 10.
Ion canon: az űrhajó hosszanti oldalán 2-2 míg a rövidebb oldalon 1-1 található. Ezek a fegyverek az ellenséges gépek megsemmisítésére optimalizálódtak. A védő játékos rálőhet az ellenfél landoló hajóira az érkezésük, és távozásuk körében. Az ion ágyú kezelő panelje megsemmisíthető, ezzel az ágyú nem működik többé.
Ion canon:BS3 S9 Ap2 heavy 1
védelmi fegyverek: a védő játékos az egységek felpakolásakor elhelyezhet az űrhajó folyosóin 5db védelmi fegyvert. Ezek robotvezérléső lézerfegyverek amik mindig a legközelebbi ellenfél felé lőnek. A védelmi fegyvernek elég csak átütni a páncélját, utána azonnal megsemmisül. Mozgásképtelen járműnek számít. És mindig az ellenfél mozgási fázisa végén tüzel.
Védelmi fegyver: Armor 10 BS:2 S:5 Ap:- Heavy 3twinlinked
3 objektíva a nagyobb termekben
Speciáis szabályok:
keskeny folyosók: a szűk folyosókon nehéz elbújni, fedezék mentő eggyel rosszab. A szűk hely miatt a sablonos fegyverek +D3 hitet okoznak.
zsilipkapuk: a hajón a helységeket masszív zsilipkapuk választják el egymástól. A védekező egységek akadálytalanul nyitják/zárják ezeket az ajtókat. A támadó egységeknek azonban meg kell semmisíteni ezeket a kapukat lőfegyverekkel, vagy közelharcban. Amennyiben ez nem sikerül, vagy nincs olyan fegyver amivel kárt tudnak okozni az ajtóban megpróbálhatják feltörni azt. Ez úgy lehetséges, hogy a mozgási fázis végén base contactba helyeznek egy figurát az ajtóval, aki megpróbálja feltörni a zárszerkezetet(5+). Amennyiben a kísérlet sikertelen, és az osztag nem mozdul a következő körben újra megpróbálhatják feltörni a zárat(3+).A megsemmisített vagy felrobbantott ajtót nem lehet újra bezárni. Az ajtó páncélértéke 10.
Ion canon: az űrhajó hosszanti oldalán 2-2 míg a rövidebb oldalon 1-1 található. Ezek a fegyverek az ellenséges gépek megsemmisítésére optimalizálódtak. A védő játékos rálőhet az ellenfél landoló hajóira az érkezésük, és távozásuk körében. Az ion ágyú kezelő panelje megsemmisíthető, ezzel az ágyú nem működik többé.
Ion canon:BS3 S9 Ap2 heavy 1
védelmi fegyverek: a védő játékos az egységek felpakolásakor elhelyezhet az űrhajó folyosóin 5db védelmi fegyvert. Ezek robotvezérléső lézerfegyverek amik mindig a legközelebbi ellenfél felé lőnek. A védelmi fegyvernek elég csak átütni a páncélját, utána azonnal megsemmisül. Mozgásképtelen járműnek számít. És mindig az ellenfél mozgási fázisa végén tüzel.
Védelmi fegyver: Armor 10 BS:2 S:5 Ap:- Heavy 3twinlinked
Támadó speciális szabályok:
a támadó a seregét reserv szabályai szerint hozza be, a különbség az, hogy az első körben 4+ra érkeznek az egységek, a másodikba 3+... Kiválaszthat 1 olyan egységet ami mindenképpen megérkezik az első körben, a többi 4+on.
Landoló hajó: a támadó egységek mindegyike, akik nem használják a deep strikeot, landoló hajókon érkeznek meg a fedélzetre. Ilyenkor landoló hajó nagy sebességgel belecsapódik az űrhajóba, átszakítva annak páncélját, és egységeket juttat az elfoglalni kívánt űrhajóra.
Az érkezési helyet a szóráskockával kell meghatároznunk. A hajó assault járműnek minősül, és az általa szállított egységek lövése az érkezés körében pining-nek számít.
a támadó a seregét reserv szabályai szerint hozza be, a különbség az, hogy az első körben 4+ra érkeznek az egységek, a másodikba 3+... Kiválaszthat 1 olyan egységet ami mindenképpen megérkezik az első körben, a többi 4+on.
Landoló hajó: a támadó egységek mindegyike, akik nem használják a deep strikeot, landoló hajókon érkeznek meg a fedélzetre. Ilyenkor landoló hajó nagy sebességgel belecsapódik az űrhajóba, átszakítva annak páncélját, és egységeket juttat az elfoglalni kívánt űrhajóra.
Az érkezési helyet a szóráskockával kell meghatároznunk. A hajó assault járműnek minősül, és az általa szállított egységek lövése az érkezés körében pining-nek számít.
Landoló hajó: Front:14 Side:13 Rare:12 weapons:- assault ramp
Landoló hajó sérülés táblázat:
Landoló hajó sérülés táblázat:
1-3 Megrázkódik: Az utasok elkábulnak, elájulnak de komolyabb sérülés nélkül érkeznek a célhelyre. Elvesztik a kapott bónuszokat( assault vechile, pining)
4-5 Végzetes sérülés: a járművet súlyos találat éri. Ugyan még képes landolni a célterületen, de a gép már nem több mint ócskavas. Minden utas 4es erejű sebet kap(páncélmentő tehető ellene), és szintén elbukják a rohambónuszokat.
6 Megsemmisítő találat: A hajónak pont a reaktorát éri a lövés. A másodperc tört része alatt jármű atomjaira robban, a legénységgel együtt.
4-5 Végzetes sérülés: a járművet súlyos találat éri. Ugyan még képes landolni a célterületen, de a gép már nem több mint ócskavas. Minden utas 4es erejű sebet kap(páncélmentő tehető ellene), és szintén elbukják a rohambónuszokat.
6 Megsemmisítő találat: A hajónak pont a reaktorát éri a lövés. A másodperc tört része alatt jármű atomjaira robban, a legénységgel együtt.
Védekező speciális szabályok
Az admirális.
Kitölti a védekező sereg kötelező HQ választását, pontba nem kerül. Az admirális valaha egyszerű ember volt, de már több ezer éve egy gépprotézis tartja életben, és csatolja össze az űrhajó irányítási rendszerével. Testére gépi karokat, és különböző készülékeket szereltek a techno papok, ezzel félelmetes harcost teremtve az admirálisból. Halála után az ellenfél objektíva pontot kap.
WS4 BS4 S6 T4 W3 I3 A4 Ld9 3+/4+
feel no pain
servo arms(power weapon)
laspistol(assault 2)
ethernal warrior
Az admirális.
Kitölti a védekező sereg kötelező HQ választását, pontba nem kerül. Az admirális valaha egyszerű ember volt, de már több ezer éve egy gépprotézis tartja életben, és csatolja össze az űrhajó irányítási rendszerével. Testére gépi karokat, és különböző készülékeket szereltek a techno papok, ezzel félelmetes harcost teremtve az admirálisból. Halála után az ellenfél objektíva pontot kap.
WS4 BS4 S6 T4 W3 I3 A4 Ld9 3+/4+
feel no pain
servo arms(power weapon)
laspistol(assault 2)
ethernal warrior
Machine spirit:
Az bionikus beültetések és a több ezer éves tapasztalatok miatt az admirális, és a hajója között furcsa kapcsolat alakul ki. Szelleme a hajó részévé válik,és érzi annak minden mozzanatát, és irányítani tudja minden egyes alkatrészét. Az admirális a lövés fázisban dönthet úgy hogy lézerpisztolya helyett a hajó védelmi fegyvereit használja. Ha van olyan ellenséges egység, amire az admirális, és az egyik védelmi fegyver is rálát, a védelmi fegyver lőhet az admirális helyett az ő BSét használva. A machine spirit használata után a karakter rohamozhat, de közelharcban már nem használhatja.
Az bionikus beültetések és a több ezer éves tapasztalatok miatt az admirális, és a hajója között furcsa kapcsolat alakul ki. Szelleme a hajó részévé válik,és érzi annak minden mozzanatát, és irányítani tudja minden egyes alkatrészét. Az admirális a lövés fázisban dönthet úgy hogy lézerpisztolya helyett a hajó védelmi fegyvereit használja. Ha van olyan ellenséges egység, amire az admirális, és az egyik védelmi fegyver is rálát, a védelmi fegyver lőhet az admirális helyett az ő BSét használva. A machine spirit használata után a karakter rohamozhat, de közelharcban már nem használhatja.
Győzelem bármi áron:
Amíg az admirális él, egyszer a játék folyamán kiadhat egy parancsot, amikor is egy kiválasztott termet, folyosót a személyzet felrobbant(objektívát tartalmazó termet nem lehet felrobbantani). A robbanás végzetes erejű, és a hajót magát is sebzi.A detonáció után a terembe vezető összes ajtó bezárul véglegesen(még akkor is ha fel volt törv/robbantva). És minden bent lévő egység(friend or foe)megsemmisül. Az űrhajóban okozott kárt úgy szemléltetjük, egy a támadó által választott objektívát leveszünk az asztalról.
Amíg az admirális él, egyszer a játék folyamán kiadhat egy parancsot, amikor is egy kiválasztott termet, folyosót a személyzet felrobbant(objektívát tartalmazó termet nem lehet felrobbantani). A robbanás végzetes erejű, és a hajót magát is sebzi.A detonáció után a terembe vezető összes ajtó bezárul véglegesen(még akkor is ha fel volt törv/robbantva). És minden bent lévő egység(friend or foe)megsemmisül. Az űrhajóban okozott kárt úgy szemléltetjük, egy a támadó által választott objektívát leveszünk az asztalról.
Kiürítés:
A védők dönthetnek úgy hogy nem áldoznak több embert, hanem inkább mentőhajókba szállnak hogy majd később visszavágjanak az ellenségnek. A megmenekült egységek a következő játékban bevethetőek.
Miután megszólalnak a vészjelzők minden védő egység a legközelebbi mentőkabin felé veszik az irányt(menekülnek körönként D6+6 inchet) Ezután minden osztag menekülőnek számít azzal a különbséggel,hogy bekerítés esetén felveszik a harcot azzal az ellenséges egységgel amibe belerohannak. A kiürítésre 2 kör áll rendelkezésre, ezután a hajó megsemmisül, így az összes objektíva az ellenfél kezére száll. Az ellenfél is dönthet úgy hogy a még működő landoló hajókat használva kereket old. A menekülő hajókra ugyanúgy rálőnek a még működő ionágyúk( a hátsó páncélra kell kidolgozni a lövést).A működésképtelen landolóhajókkal nem lehet menekülni.
A admirális sosem menekül a hajójáról, inkább vele együtt leválik az enyészeté.
A védők dönthetnek úgy hogy nem áldoznak több embert, hanem inkább mentőhajókba szállnak hogy majd később visszavágjanak az ellenségnek. A megmenekült egységek a következő játékban bevethetőek.
Miután megszólalnak a vészjelzők minden védő egység a legközelebbi mentőkabin felé veszik az irányt(menekülnek körönként D6+6 inchet) Ezután minden osztag menekülőnek számít azzal a különbséggel,hogy bekerítés esetén felveszik a harcot azzal az ellenséges egységgel amibe belerohannak. A kiürítésre 2 kör áll rendelkezésre, ezután a hajó megsemmisül, így az összes objektíva az ellenfél kezére száll. Az ellenfél is dönthet úgy hogy a még működő landoló hajókat használva kereket old. A menekülő hajókra ugyanúgy rálőnek a még működő ionágyúk( a hátsó páncélra kell kidolgozni a lövést).A működésképtelen landolóhajókkal nem lehet menekülni.
A admirális sosem menekül a hajójáról, inkább vele együtt leválik az enyészeté.
Jó szórakozást!
Kryw
>> Itt folytatódik a post >>>" />
Utolsó kommentek