Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2010.04.08. 08:22 tengerSAM (törölt)

Újra szalonképesek vagyunk?

Ma döbbentem rá, hogy a GW-nél újra partiképes a magyar.

Azt gondolom sokan tudták, hogy régebben feketelistán voltunk, azaz magyarországról nem fogadtak el semmilyen rendelést a GW webshopjában. Egészen pontosan a bankkártyák voltak letiltva, mert állítólag túl sok visszaélés volt vele (ti. a magyar kártyákkal).

Nem tudom, hogy mikor változott meg a helyzet, de ma már simán elfogadja a GW online shopja a magyar kártyát, sőt PayPal fizetési lehetőség is van, szóval már nyitott az út mindenki előtt, szabadon lehet rendelni a GW-től.

Bár ha valaki nagyon rendelni akar, akkor szerintem inkább más, olcsóbb és jobb webshopot is talál, példának okáért ott méltán népszerű Maelstrom Games, akik viszonteladóként szépen alákínálnak a GW árainak, és még a postázás is ingyenes náluk.

Persze kezdenek ők is elkanászodni, régen olyan 10-15% volt a különbség a GW áraihoz képest, és régen erre pakoltak külön akcióként még 10-15% árengedményt, mostanra ez úgy módosult, hogy az akciós ár ugyan 17,5%, de nem az eredeti, hanem a bolti árhoz képest nézik. Azért így is barátibb az ár a GW-nél, ráadásul igen megbízhatóak, nekem mindig minden cuccom megjött, pedig régebben havonta rendeltem tőlük mindenfélét, és általában 1-1,5 hét alatt itt volt a cucc.

>> Itt folytatódik a post >>>" />

16 komment

Címkék: hírek linkajánló gw


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr491903455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Petrow 2010.04.08. 14:05:24

Ez szvsz nem az itthoni viszonyok javulásával, hanem a nemzetközi viszonyok romlásával függ össze.

Munkahelyemen eddig 2 hetente 1 scam / phising lekérést kaptunk, mostanában ez 1-2 napra csökkent.
A MG meg bekaphatja, két hónapja nem jött meg a GK terminátorom :(

Huntroll 2010.04.08. 16:04:36

"Nem tudom, hogy mikor változott meg a helyzet, de ma már simán elfogadja a GW online shopja a magyar kártyát"

Wow, ez tök jó! Hány makk királyért lehet venni egy CSM Battleforce-ot? :D

ügyfélszolgálatos 2010.04.08. 16:07:05

Bazz.. ez most derül ki 2 hónapja kerestem valhallaiakat egyszerűbb lett volna rendelni. Fock.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.04.08. 17:07:15

@Petrow: gondolom azért, mert nincs nekik raktáron

UBorka · http://blog.ubipage.hu 2010.04.08. 17:52:03

Ez szép meg jó. Bár én többször is vígan rendeltem tőlük kártyával a "karantén" alatt is :) Telefonon, meg faxon keresztül nem volt vele gond...

Mostmár azért nem izgulok nagyon rá, mert régebben is a legjobb dolog a MO-ben az alkatrészek beszerzése volt. Az meg ugye megszünk sajna. Komplett boxot és blisztert meg tudok venni a bótban is...

Azt az évi 1-2 direct order cuccot meg eddig is be tudtam szerezni...

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.04.08. 18:12:41

Nos, felméréseim szerint elvileg abszolút naprakész az infó, ugyanis úgy tűnik, hogy nemrég (max. pár napja) került vissza kicsiny hazánk is a rendszerbe a GW-nél. Hallelújra.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.04.08. 18:15:07

@UBorka: Persze, én sem onnan vásároltam, a mail és egyéb spec ordert sem tőlük szereztem, és ezután sem fogom, csak maga a hír az érdekes, hogy a feketelistás besorolásunk (lásd még: Nigéria, Albánia és Észak-Korea) megszűnt. :)

DolfikaVik 2010.04.09. 06:52:03

Khm, mintegy három hete rendeltünk néhány balrog- és sárkányszárnyat mail orderben a GW-től, magyar kártyára, magyar címre. És megjött. Szóval nem hiszem, hogy néhány napos dolog lenne. Amúgymeg ja, ha vásárolni akar az ember, akkor maelstrom. Vagy az a tucatnyi kereskedő az ebay-ről :)
És ha már maelstrom, akkor szintén három hete volt, hogy vettem tőlük néhány oop plaguebearert, és 4 munkanap alatt megküldték.

Petrow 2010.04.09. 10:13:36

@tengerSAM: jött tőlük dispatch üzenet, szóval elvileg elküldték. Egy hónappal később érdeklődtem, amire jött egy sajnálkozó levél, hogy "hát 28 munkanap a postázási határidő" - úgyhogy gondolom, a további reklamációknál a postára lesz kenve az egész...
Az ebay uk-es cuccok eddig gond nélkül megjöttek, lehet, hogy pont ez az egy a kivétel, de akkor is meggondolom, hogy rendeljek-e tőlük még egyszer.

Plinius 2010.04.09. 11:42:05

Nekem megvan már jópár hónapja is, hogy magyar bankkártyával rendeltem GW-től deamon disc-en furikázó sorcit.

@Petrow: én már több mint 6 hónapja rendeltem MG-től Black Reach és Skull Pass dobozokat, nem érkeztek meg azóta se. Elvileg rossz a cím, visszakapták a csomagot, de vagy nem válaszolnak a levélre, vagy totális káosz van. Írtam már panaszlevelet, arra reagáltak, de most fogom megírni a másodikat, hogy full refund-ot kérek vagy a UK fogyasztóvédelemhez fordulok.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.04.09. 12:58:15

Ezek szerint tévedtem, én arról kaptam üzenetet, hogy nemrég megújult a bankkártyás rendszer GW-nél, azt hittem ennek köszönhető a feketelista eltörlése.

A Maelstrommel kapcsolatban csak jókat mondhatok, az ismerőseimnek sem veszett el soha csomagja (amit általában a magyar posta nyúl le, ez nem a cég hibája).

kabaman 2010.04.09. 18:57:32

A debreceniek is tudnának mesélni a Maelstormról jókat is, rosszakat is.

Desrix 2010.04.10. 12:39:34

Maelstrom: érdekes dolog, amíg a miskolci címemre rendeltem, oda mindig megérkezett a csomag, volt, hogy hétfőn feladott rendelést már csütörtökön meghozott a postás. Persze ellenkezője is előfordult, volt három hét is, bár csak egyszer.
Ellenben idén januárban a munkahelyemre, Debrecenbe rendeltem a csomagot és nem érkezett meg. Kivártam a két naptári hónapot, írtam nekik, válaszoltak is, hogy visszaérkezett, ott van náluk, ismeretlen címzett cédulával és szívesen elküldik, csak írjam meg újra a címet. Hát én nem rizikóztam, a miskolci címemet adtam meg, ez valami miatt nem tetszett a srácnak és megkért, hogy paypal-on küldjem el az 5 fontos postal fee-t. :/ Na egye kutya, ne ezen múljon, megtettem, hát nemsokára kapom a mail-t, hogy order split. :// Nem szétszedték a csomagot, amíg ott csücsült náluk?! Ha meg visszamegy hozzájuk a csomag, ott a mail-címem, nem tudtak volna dobni rá egy mailt, hogy "he köcsög"... Persze tisztában vagyok vele, hogy ezt nem vállalják.
Azért bosszantó volt egy kicsit. De legalább meglett.
Ezenkívül más problémám nem volt velük (ja, de :) egyszer nem azt a WM deck-et küldték, amit kértem). :))

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.04.12. 16:08:36

Friss és ropogós MG példa: szerdán megrendeltem, pénteken feladták, ma megkaptam. Hál'istennek nekem eddig nem voltak rossz tapasztalatom velük kapcsolatban - mondjuk ismerem a postásunkat és főleg ő is ismer engem ;)

Ysengrin 2010.04.12. 20:22:28

Maelstrom:
Ha jókor fogja ki az ember, akkor gyorsan postáznak, viszont volt olyan, hogy két hetet vártam arra, hogy elküldjenek egy doboz raktáron lévő Daemonette-t. Érdemes megnézni Warseer-en az utolsó néhány oldalakat a bolt topicjában, külföldön sem túlságosan elégedettek most már velük.

Gróf Úr 2010.04.14. 08:51:59

Maelstorm: januári rendelés áll náluk, még nem küldték, mert nem érkezett be a gyártótól. Emailben türelmet kértek amikor reklamáltam; arra a kérdésre, h hány év türelmet, nem válaszoltak. Idén kétszer csomagoltak rosszul, simán kihagyva egy-két boxot, blistert a csomagból; mentségükre legyen mondva, első szóra újraküldték. Ha akció van náluk (évente 6 hónap :-D) akkor teljes a káosz.
süti beállítások módosítása