Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2008.08.08. 15:14 tengerSAM (törölt)

Easy come, easy go

A blog fennállása óta 3 sereg volt a tulajdonomban, ideje, hogy újabbra váltsak. De jöjjön egy kis áttekintés a warhammeres seregeimről.

Kezdetben vala a 40k második kiadása, úgy tizensok évvel ezelőtt. Egy osztálytársam ismertetett meg a játékkal, nála játszottam a káosz serege egyik felével. Nem tudom, hogy szándékosan, vagy csak a véletlenekk furcsa játéka volt, de győztem. Innentől kezdve meg voltam fertőződve.
Öcsémmel vettünk egy alapdobozt (űrgárdista-ork), ő játszott az elején a marinokkal, én meg a zöldbőrűekkel, tehát az első saját seregem az ork volt. Aztán öcsém gyorsan váltott eldákra, és gyepáltuk egymást egy jó ideig, majd úgy alakultak a dolgok (munka, felsőoktatás), hogy eladtuk a seregeinket és felfügesztettük a warhammerezést. Évekkel később (3. kiadás) újra feltámadt a játékszenvedély, és ennek folyománya egy újabb alapdoboz vásárlása lett, én űrgárdistákkal (ultramarine), míg ő rövid ideig dark eldákkal, később ismét eldákkal nyomta. Volt egy bátortalan próbálkozásom a necronokkal, de végül hamar túladtam rajtuk. Űrgárdistából viszont tekintélyes mennyiségű figurát gyűjtöttem össze (6000 pont!), a sereg döntő többsége festett is volt, de egy idő után meguntam (4. kiadás). Ekkor volt egy kis paradigmaváltás, és a warhammer fantasy játékra nyergeltem át. Egy véletlen folytán skaven sereg gyűjtésébe bonyolódtam, majd két alkalommal is belekezdtem, majd abbahagytam a törpe sereg gyűjtését. Végül egy országos 2. helyezést követően úgy éreztem, hogy ebből a játékból mindent kihoztam, amit ki lehetett hozni, így visszatértem a 40k-hoz.
Az új sereg egy régi álmom volt: a IG, a birodalmi gárda. Nagyon jó sereg volt, rengeteg figurával, sok konverzióval, de pont a nagyszámú figura miatt váltam meg tőle, mert borzalmas volt a sereg utaztatása. Közben kis vendégjátékra a tauk is megfordultak nálam, míg végül egy káosz sereg építgetésébe kezdtem. Idővel kezdtem úgy érezni, hogy sikerült itt is elérnem mindent (öcsém, Backyard kolléga daemonhnter seregét gyakorlatilag sorozatban porig aláztam), így ideje volt új sereg építésébe kezdenem.
És hogy melyik fajra esett a választásom? Nos, annyit elárulok, hogy a hobbim miatt sokan mondták már rám, hogy bogaras természetű vagyok... ;)

>> Itt folytatódik a post >>>" />

7 komment

Címkék: hobbi


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr4606945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor 2008.08.09. 21:20:35

Na igen, épp a minap bukkantam egy gyanús hirdetésre, de ez a magyarázat kellőképp megnyugtat: a GW-nek nem most kell gyászmisét celebrálnia fanatikusok ügyében...

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2008.08.12. 06:56:04


Vennél inkább Khadort, ásszeg :))

Amúgy a witch hunterek tényleg annyira nyomorékok? Még olyankor sem látom, hogy felbukkannak, amikor valaki már a tizedik seregét kezdi gyűjteni...

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2008.08.12. 11:43:42

Való igaz: nagyon kevesen játszanak vele. A legendák szerint a női játékosok toborzása miatt került be a többi sereg közé, csak kissé gyengére sikerültek. Igaz, vannak erősségeik is, de a kódexük (a daemonhunterekhez hasonlóan) reménytelenül elavult, így csak azok játszanak velük, akik igazi WH fanatikusok.

Gábor 2008.08.12. 15:54:03

Mi dh/whitch hunter és random sereggel nyomjuk (utóbbi a szerény, kezdő személyem) és elég szoros meccsekről számolhatok be (gyakori lose és egál!), ráadásul ha lesz valaha új kódex, akkor ügyes kezekben igazán dögösek lesznek a cajok...

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2008.08.14. 11:27:40

Geistwald kolléga, lehetne akár Khador is, de Backyard kollégát nem sikerült maradéktalanul meggyőznöm, egyedül meg uncsi babákat tologatni. :)

geistwald · http://geistwald.blog.hu/ 2008.08.16. 23:19:32


Ömm. Backyard kolléga szerintem csak fél, hogy 3 perc után rákattan.

Amúgy mi az, hogy egyedül. Veszel Khadort, és hetente elverünk, ha arra van szükséged :)

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2008.08.19. 16:24:19

Jaja, vegyél Khadort inkább. Keddenként szívesen lefejeltetem a farkasaimmal a szegényített urániumba öltözött komenistáidat.
süti beállítások módosítása