Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Archívum

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2009.07.29. 10:09 tengerSAM (törölt)

Classic Battletech (By DolfikaVik)

Új cikkírót köszönthetünk, aki a Classic Battletech világával ismertet meg bennünket.

Mivel Ladislaus már alaposan kitárgyalta a Battletech világának hátterét, ezért inkább magára a játékra fókuszálnék.
A rendszert a FASA társaság adta ki 1984-ben. Később rengeteg kiegészítő jelent meg hozzá, mellyel egy hatalmas és gazdag hátteret kreáltak a játéknak. Megszületett az univerzumhoz kapcsolódó szerepjáték is, a MechWarrior. Több számítógépes játék is készült, melyből a szimulátor vonalat a MechWarrior sorozat (melyből a negyedik részt az összes kiegészítőjével az idén, a 25. évfordulóra ingyenesen letölthetővé tették), míg a stratégiai vonalat a MechCommander sorozat vitte tovább. A FASA 2001-ben leállt a Battletech gyártásával, és eladta a jogokat a WizKids-nek, melytől aztán a FanPro licenszelte azokat. 2007-ben a Catalyst Game Labs szerezte meg a Classic Battletech jogait, mely név alatt azóta is folyamatosan jelenteti meg az újabb kiadványokat a játékhoz.

Egy, a Classic Battletech-hel most ismerkedő játékos könnyen beleveszhet a 25 év alatt összegyűlt hatalmas mennyiségű szabálykönyv, sourcebook, historical, technical review tömegébe. Magukat a jelenleg érvényes játékszabályokat a 2006-ban megjelent Total Warfare könyv tartalmazza. Ez egy hatalmas, több mint 300 oldalas szabálykönyv, amely teljesen színes. Az olvasót fokozatosan vezeti bele a szabályokba, rengeteg ábrával, diagrammal, példákkal segítve a szabályok megértését. Tartalmaz olyan hivatkozásokat, melyekkel megtudhatjuk, honnan tudunk figurákat rendelni, hol tudunk festésmintákat találni, stb. Az egyes szabályszekciókat hangulatos novellák kötik össze, melyek gyorsan meghozzák az ember kedvét a játékhoz.
További Catalyst által kiadott újabb kiadványok a Tactical Operations, mely tovább szabályokat tartalmaz a Total Warfare-hez képest, a Tech Manual, mely gyakorlatilag egységépítő szabályokat tartalmaz, a Strategic Operations, mely a játékot bővíti egy magasabb stratégiai szintre a zsákmányolás és egyéb szabályok bevezetésével.
Természetesen a korábbi egyéb kiadványok is használhatók, de a jelenleg érvényes szabályokat a fenti kötetek tartalmazzák. A játékban használatos egységek leírását, statisztikáit a Technical Readout-okban olvashatjuk, melyek egy évszámmal vannak ellátva (pl. Technical Readout 3050), amely az addig az évig gyártott mechek és egyéb járművek leírásait tartalmazzák. A Sourcebook-ok egy adott frakció leírását tartalmazzák (pl. Blake Documents). Az ún. Historical-ok egy adott nagyobb szabású esemény történetét ismerteti velünk (pl. Tukayyid). Vannak Scenario könyvek, melyek mondjuk egy hadjárat játszható küldetéseit tartalmazzák (pl. Fall of Terra). A Record Sheet-ek a Technical Readout-okban olvasott mechek „karakterlapjait” tartalmazzák (ezekről később). Léteznek még térképgyűjtemények (Map Compilation). A végére hagytam a kezdődobozt, mely a legjobb kapcsolódási pont egy kezdő számára.

A Classic Battletech Introductory Box Set mindent tartalmaz, amivel kettő játékos azonnal belemerülhet a Classic Battletech (a továbbiakban CBT) világába. Mindenekelőtt találunk benne 24 darab műanyag mechet a 3025 érából. Ezek minősége hagy némi kívánnivalót maga után; más tabletop játékokhoz szokott hobbisták szemének bizony rondának tűnhetnek. De ár/érték tekintetében jól jönnek ki. Ezen felül a tetszetős doboz tartalma egy 12 oldalas Quick Start Rules, amivel azonnal belevághatunk a játékba. 32 oldalnyi Record Sheet a dobozban található mechekhez. Egy 80 oldalas „light” szabálykönyv. Egy 48 oldalas leírás a Battletech világáról, történelméről. Egy 16 oldalas festési és taktikai útmutató a dobozban található mechekhez. Két darab keménypapír tábla a játékban használt legfontosabb táblázatokkal. Két darab 22”x27” méretű térkép, melyek mindkét oldalán különböző jellegű térképek találhatók. Két hatoldalú dobókocka, és egy poszter méretű térkép a 3067-es állapotú Belső Szféráról egészíti ki a dobozt. A dobozban található összes anyag teljesen színes (kivéve a Record Sheet-ek). Mindehhez 25 font körüli áron hozzá lehet jutni, az én példányom postaköltséggel együtt (Angliából) 10.000 forintra jött ki. Ugye nem nagy beruházás?

Ha valaki nem akarná ezt a dobozt megvenni, akkor a gyártó honlapjáról (www.classicbattletech.com) ingyenesen letöltheti a Quick Start Rules-t, a táblázatokat, Record Sheet-eket, sőt, még kis papírjelzőket is. Itt egyébként rengeteg, ingyenesen letölthető anyag van, érdemes körülnézni. Figurákat vásárolni több online játékboltból is lehet, mi a Ral Partha-tól rendelünk: www.ralparthaeurope.co.uk . A fém figurák minősége sokkal jobb, mint a kezdődobozban található figuráké. Áruk is kedvező, 5-6 font körüli összegért lehet szinte bármilyen mechet vagy járművet megvásárolni (egy GW-s blister árának fele). Sőt, kaphatók négy meches szettek is, három mech áráért.

A játék

A CBT-t alapvetően nem terepasztalon játsszák, hanem hexekre felosztott térképeken. Itt történik az egységek mozgatása, a meghatározott szabályoknak megfelelően. A térképeken különbözőképpen jelölik az erdőket, hegyeket, épületeket, utakat, folyókat, stb.

Miután eldöntöttük, melyik frakció szimpatikus nekünk, a gyártó honlapján található táblázat alapján megnézhetjük, hogy az illető frakció milyen mecheket és járműveket, illetve gyalogságot, űrhajókat használ. Egy másik megközelítése a dolognak, ha egy vagy több mech tetszett meg, akkor meglessük, mely frakció használja azt, és így kezdjük el gyűjteni. Vagy egyszerűen csak a kedvenc mechjeinket kezdjük el gyűjteni.
Az évek során rengeteg mech változat látott napvilágot, ezért valahogyan rendet kellett tenni közöttük. Kitalálták a Battle Value (BV) rendszert, mely hasonló egy bármely más játékban az egységek pontértékéhez. Egy típuson belül az eltérő variánsok eltérő pontértékekkel bírnak. Például egy Atlas AS7-C variáns BV-je 1650, míg egy AS7-S2 változaté 2147. A különböző variánsok felszerelései, statisztikái a Record Sheet-eken (RS) olvashatók. Egy Record Sheet így néz ki:


Nagyításhoz kattanj a képre

Itt láthatók a mech alapadatai. Mennyit tud mozogni, milyen fegyverekkel van ellátva, hol találhatók az egyes felszerelések, mennyi páncél van az egyes részein, hogy áll hővel, és a pilóta adatai.

Miután megállapodtunk ellenfelünkkel egy BV értékben, amiből mindketten összeállítjuk a seregünket, illetve a küldetésben, és összeválogattuk a játékra a seregünket, kezdődhet a móka.
Eltérően más játékrendszerektől itt az események nem egymás után történnek, hanem egyszerre. Vagyis míg mondjuk egy W40k-ban az első játékos mozog lő, közelharcol, és elpusztít a seregedből jókora adagot, addig itt a mozgás egyszerre történik, a lövés és a fizikai támadás is. Tehát előfordulhat, hogy az egyik mech az egyik körben szétlövi a másikat, de mivel még ugyanabban a körben vagyunk, a szétlőtt mech ugyanúgy végrehajtja az előre eltervezett cselekvését, és a következő körtől lesz „halott”. Vagyis akár két mech simán egyszerre is lelőheti egymást. Ez azért nagyban javítja a játékélményt.
A cél lehet egymás elpusztítása, objektívás küldetések, stb.

A játék menete

Minden kör a kezdeményezés dobással kezdődik. A játékosok dobnak 2D6-al, és aki a nagyobbat dobta, azé lesz a kezdeményezés az egész körre. Az első fázis a körön belül a mozgás. Elsőre kicsit furának tűnhet, de a kisebbet dobó játékos kezdi az egységeit mozgatni. Ez azért van így, mert akinél a kezdeményezés, az reagálhat a másikra. Tehát a kisebbet dobó játékos mozgat először, majd a nagyobbat dobó játékos erre reagál. Az egységek mozgatása felváltva történik, először a kisebbet dobó játékos mozgat egy egységét, majd a nagyobbat dobó, és így tovább, amíg mindennel nem mozogtunk. Ha egy egységet helyben hagyunk, az is cselekvésnek minősül.
A RS-en látható, hogy egy körben mennyit tud sétálni a mech, vagy futni, illetve ha van ugrórakétája, ugrani. Mindegyiknek megvan a maga előnye és hátránya. Séta után könnyebben célzol, de az ellenfeled is könnyebben talál el, alig termel hőt. A futás után már nehezebben célzol, de nehezebben is találnak el, több hőt termel. Ugrás után pedig  a legnehezebb célozni, de az ellenfél is sokkal nehezebben talál el, és a legtöbb hőt is ez generálja. Mozogni a hexek között úgy lehet, hogy miután eldöntöttük, hogy sétálunk, futunk, vagy ugrunk, akkor minden egyes hexbe belépés egy mozgás pontba kerül. Tehát ha pl a Catapult sétálni akar, akkor erre 4 MP-t költhet, vagyis egyenes irányban négy hexet mozoghat. Nem mindegy, merre fordulunk, ez befolyásolja a tűzívet, illetve hogy honnan kapjuk az ellenfél támadását. Ezért a hexek oldalai mentén forogni tudunk, azonban minden forgás +1 MP-t fogyaszt. A különböző tereptípusok is megkövetelik a mozgás árát, így például egy sűrű erdőbe +2 MP belépni, egy egyes mélységű vízbe +1 MP. Tehát ha a Catapult be akar menni egy két hex távolságra lévő vízbe, és egyet akar fordulni, akkor összesen költ 4 MP-t (2 hexet ment, +1 a víz miatt, és +1 a fordulás). A különböző terepek fedezéket adhatnak nekünk. A mech 2 szint magas, így egy 1 szint magas domb félig eltakarja, ahogy egy 1 szint mélységű víz is. De például egy 2 szint magas domb már teljesen eltakarja.

A mozgás után a következő lépés a támadás deklaráció. Az elején kevesebbet dobott játékos bejelenti, hogy az egyik mechje mire szeretne lőni, és mivel. Majd a nagyobbat dobott játékos is megnevez egy mechjét, hogy az mire lőne és milyen fegyverekkel, és így tovább. Itt érdemes megfontolni, mivel mire lövünk, az eltérő fegyver statisztikák, és a generált hő miatt.
Ezután jön a lövés fázis. Csak az előre bejelentett lövések kerülnek kidobásra. A rendszer úgy van megalkotva, hogy egy adott célszámot kell megdobni 2D6-al. Van a pilótádnak egy gunnery képzettsége, mely minél alacsonyabb, annál jobb. Ez az alap. Erre jönnek a módosítók. A saját mozgásod, az ellenfél mozgása, fedezékben van-e a célpont, lőtáv, stb. Ebből összeadódik egy célszám, melyet meg kell dobnod a találathoz. Pl a Catapult rá akar lőni a medium laser-eivel egy 6 hex távolságra, sűrű erdőben előzőleg beszaladt Jenner-re. Ha a pilóta gunnery-je 4 (átlagos), akkor a következőképpen alakul a célszám: 4 (gunnery) + 1 (sétált a Catapult) + 2 (mert a Jenner sokat mozgott) + 2 (az erdő miatt) + 2 (a medium laser-nek ez már közepes lőtáv). A célszám így összesen 11. Vagyis ez egy igen nehéz lövés lesz a lézerekkel.
Miután eltaláltuk a célpontot, ki kell dobjuk, mit találtunk el rajta. Ezt táblázatból nézzük, és attól függ, milyen oldalról kapta a célpont a lövést, illetve mit dobunk 2D6-al. Ha ez is megvan, akkor az ellenfelünk a RS-en kihúz annyi páncélt, amekkora sebzéssel a fegyverünk bír. Pl egy medium laser sebzése 5, ez mínusz 5 páncél a találat helyén. Ha elfogyott a páncél egy helyen, akkor a belső struktúrába megy a sebzés, mely kritikus találatot okoz. Kritikus találatokkal a mech belső alkatrészei semmisíthetők meg, illetve így lőhető el kar, vagy láb, vagy valamelyik torzó. Ha a center torso vagy a fej megsemmisült, akkor a mechnek vége.

A lövés fázis után következik a fizikai támadás, melyet szintén deklarálni kell egységenként, majd kivitelezni. Ez lehet roham messziről, vagy ütés, rúgás, lökés, death from above (ugrórakétával a másik fejére ugrani), közelharci fegyverrel támadás (a klános mechek nem használnak közelharci támadást, visszataszítónak találják a harc ezen formáját). Ezeknek is megvan az értelmük, mert minél nagyobb a mechünk, annál jobban fáj a másiknak. A végrehajtáshoz piloting próba kell. Hasonlóan a gunnery képességhez, ez is a pilóta sajátossága. Minél kisebb ez az érték, annál könnyebb megdobni a célszámot. Ha az ellenfelünk elesik, akkor neki is piloting próbát kell dobnia, hogy sérül-e a pilóta az eséstől. A pilóta egyébként több módon is sérülhet: eséstől, lőszer robbanástól, fejlövéstől, a létfenntartó rendszer sérülésétől. Minden esetben eggyel csökken a sebpontjainak száma. A RS-en látható, hogy 6 sebpontja van. A hatodik sérülés megöli a pilótát. Viszont minden esetben ha veszít egy sebet, dobni kell neki, hogy eszméleténél marad-e. Ha elájul, akkor a mech a következő körben mozdulatlan, inaktív célpont.

Az utolsó fázis a körben a vég fázis, melyben a hő számolás is történik. Minden mozgás hőt termel, a fegyverek is hőt termelnek, illetve a bekapott sebzések is adhatnak a hőhöz (pl lángszórók, plazmafegyverek). A RS-en szereplő Catapult 15 hőelnyelővel bír, mely ennyi hőt tud elnyelni. Ha elsütné egyszerre mind a hat fegyverét (2x LRM15, 4x medium laser), akkor az 22 hőt termelne, vagyis a következő körre 22-15=7 hőt vinne át. Vízben állva a hő könnyebben elvezetődik. Minél több maradék hő gyűlik össze, annál több probléma akad a mech-hel, melyet a Heat Data szekcióban láthatunk a RS-en. Pl. 5 plusz hőnél a mech már eggyel kevesebb MP-vel bír.

Kis mechek csatája gyorsan megy, nagyobb mechek a nagyobb páncélok miatt sokáig el tudnak csatázni. Már oldalanként 2-2 mech is hosszú szórakozást biztosít. Egy komolyabb ütközet, oldalanként 4-5 mech-hel, illetve tankokkal, gyalogsággal egy egész délutánt igénybe vehet.
Egyetlen játékban használhatunk mecheket, egyéb földi járműveket, gyalogságot, repülőket, hajókat, tengeralattjárókat.

Létezik a játéknak terepasztalos változata is. Az ehhez való kiegészítő szabályokat szintén a gyártó honlapjáról lehet letölteni. Végülis egy 6’ x 4’ méretű asztalon lehet játszani a mechekkel.

A gazdag háttér, a hatalmas gépezetek, a játékosbarát rendszer, a gyártó támogatása, és az alacsony költségek miatt egy erősen ajánlott játékrendszer, mely sajnos idehaza nincs annyira elterjedve, mint egyéb gyártók figurás játékai.

DolfikaVik

>> Itt folytatódik a post >>>" />

23 komment

Címkék: ismertető vendégművész battletech dolfikavik


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr441275142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ladislaus 2009.07.29. 10:57:35

Wow! Nagyon jó ismertető, gratula! :-)

Petrow 2009.07.29. 11:40:32

Hmm, egészen megjött a kedvem újra a játékhoz :) Az már csak hab a tortán, hogy a neten ingyenesen letölthető egy Battlescape generator, amivel tetszőleges terepet lehet modellezni.

Egy 12000-es nyomtatópatronnal és egy 3000 ft-os 500-as csomag A3-as lappal egy komplett klub terepasztal-szükséglete megoldva - nem ám 150 fontos battle board! :D

Ladislaus 2009.07.29. 11:52:18

@Petrow: Nofene, mik vannak! Ennek a battlescape generator-nak el tudnád küldeni a linkjét! :-) Jól hangzik a dolog, csekkolnám! :-) :-) :-)

Ladislaus 2009.07.29. 12:16:31

@Petrow: köszi, már le is szedtem! :-)

DolfikaVik 2009.07.29. 12:22:35

Ja igen, meg akkor még egy. Bele akartam írni, csak elfelejtettem :) Ha valaki a gépen szeretné kipróbálni a CBT-t, amolyan Vassal-módra, akkor arra is van lehetőség. MegaMek a dolog neve:
megamek.sourceforge.net/idx.php?pg=main
A különbség a kettő között, hogy ez tudja a szabályokat is, ha valamit nem lehet, akkor sikítani fog :) És lehet gépi ellenfél ellen is tolni.

Ladislaus 2009.07.29. 12:27:10

@Ladislaus: oooo, elég régi a grafikája... :-(

Petrow 2009.07.29. 12:33:51

@Ladislaus: Van 29$-ér csicsásabb hex editor is, de ha van egy kis időd, meg Photoshop-od, akkor nem nagy kunszt egy ilyet összedobni.

Ladislaus 2009.07.29. 12:55:39

@Petrow: vágom, de reménykedtem, hátha... :-) :-) :-) Anno MW-hez csináltam kész terepeket és kivágható template-ket (kráter, épületek, erdős területek, stb), ezek most némi átalakítással WH40k-ban is felbukkannak! :-)

perp 2009.07.29. 13:09:09

Hát...ezek a figurák tényleg csúnyácskák :) De a játék nagyon szimpatikus.

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.07.29. 14:46:16

Új fejléc van Ladislaus jóvoltából, ezúton is köszönjük neki, nagyon jó lett!

ügyfélszolgálatos 2009.07.29. 14:58:24

Hol vannak a dicsőséges Ig troopok belőle? >:(

Ladislaus 2009.07.29. 15:03:56

@tengerSAM: Örülök, hogy tetszik! :-)

Ladislaus 2009.07.29. 15:05:06

@ügyfélszolgálatos: túl kicsik, eltörpülnek a harci robotok mellett! :-P

Mértkellnick? 2009.07.29. 19:20:05

Nagyon jó kis ismertető, én magam is szerettem a Battletech-et, a számítógépes verziót (4. rész), pl. annyit nyúztuk, hogy még vidéki osztálytársaimat is áthívtam egy-két délutáni lövöldözésre, de még neten is nyomtam saját magam hegesztette Mech-ekkel! Aztán volt valami apadobozom is a Wizzkidses időkből, de az eltűnt valahova...

A terepasztalos verzió játékosorientált volta nagyon szimpatikus, de nekem kissé nehézkesnek tűnik, ráadásul néhány elem (pl. figurák) minősége is hagy némi kívánnivalót maga után... sajnos nem lehet csodálni, hogy nem sikerült megkapaszkodnia a szűkre szabott magyar piacon...

Mondjuk a sok tulajváltást nem értem. Anno egész nagy hype volt a játék körül, tonnaszám fogytak a regények (az egyik osztálytársam vagy húszat elolvasott, nem vicc!), PC-n is jól állt a cucc, és a Wizzkids figuráival is elég sokan küldték...

Kíváncsian várom, hogy újraéled-e ez a remek világ majd.

UBorka · http://blog.ubipage.hu 2009.07.29. 23:00:53

@tengerSAM: Mondjuk meg kéne néznetek más böngészőkben is, mert IE6-ban másmilyen... alapvetően nem jó ha a háttér GIF, a fejléc JPEG mert eltérnek a paletták, és ez elég látványos tud lenni egyes M$ böngészőkben...

Az direkt van, hogy a "szép" lekerekített keretet körbeveszi egy fakó keret, ami kockítja? Mert nekem ez így nem szimpi annyira mint a régi (bár a délelőttinél jobb :)

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2009.07.30. 09:18:16

IE6 már elavult technológia, IE8 és Firefox 3.5 a jelenleg aktuális böngészők, azokon hibátlanul jelenik meg. Egyébként frissítve lett a header. :)

Kanalasgém 2009.08.04. 18:36:05

hol lehet ilyet venni?
Classic BattleTech Introductory Boxed Set
felcsigázott.

DolfikaVik 2009.08.04. 19:40:47

@Kanalasgém: Én innen rendeltem:
www.gameslore.com/acatalog/PR_Classic_Battletech_RPG_Introductory_Box_Set.html
Négy nap alatt megjött, postával cakk und pakk 33 font volt (~10.000 forint).
Fém figurákat meg például innen lehet hozzá rendelni:
www.connectstores.com/ralpartha/sp_16901.html

Kanalasgém 2009.08.04. 20:29:46

@DolfikaVik: aha kösz, látom, hogy az alapdoboz csak a mecheket és a hozzájuk tartozó szabályokat tartalmazza. járművek és gyalogság nélkül mennyire élvezhető a játék, ill mennyire gáz a műanyag modellek minősége?

Gém

DolfikaVik 2009.08.04. 22:37:07

@Kanalasgém: A műanyag modellek minősége elég gáz, de egy kis sorjátlanítás és festés sokat dob rajtuk :) Szóval bőven játszhatóak.
Járművek, repülők és gyalogság nélkül is játszható a játék. Mivel a játék univerzumában a csatamechek a harcterek uralkodói, ezért teljesen jó és fílinges, ha csak mechekkel kezded a játékot, és később bővíted. Hogy 40k-s analógiát hozzak, ott a gyalogság az alap, és azokkal is teljesen jól játszható a játék. Itt a mech az alap, és azzal is tökéletesen élvezhető. Ha megtetszik, úgyis elkezdesz érdeklődni az egyéb lehetőségek iránt is, és beruházol majd egyéb egységekbe is.
Én most építem a Northwind Highlanders zsoldosregiment harmadik zászlóaljának, a MacLeod Rosszfiúinak Öreg Gárdáját, ami 12 mechből áll, és 6 repülőből :) Reményeim szerint a decemberi Games Day-re egy szép, festett sereget viszek majd mechekkel, járművekkel.

Kanalasgém 2009.08.05. 12:30:16

@DolfikaVik: a modellfeljavítás nem probléma, fő profilba ork játékos vagyok :-)
Kérdés1: hol szoktatok játszani?
Kérdés2: van rá lehetőség, hogy két kis csapatocskával bevezess a játék rejtelmeibe (egy-két próbajáték)? Jó lenne kipróbálni, mielőtt beruházok.

Üdv: Gém

DolfikaVik 2009.08.06. 14:05:04

@Kanalasgém: Esztergomiak vagyunk, de ha ez messze van, akkor úgy tudom, a HQ klubban is játszanak CBT-t.
Esetleg a Főnix klubba tudunk még megbeszélni játékot, erről már beszélgettünk a srácokkal, hogy így összejöhetnénk páran a CBT után érdeklődők.
Szóval csak egyeztetés kérdése, és játszhatunk :)
Msn-em, mailem: nlv@invitel.hu