Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Archívum

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2008.08.20. 22:06 tengerSAM (törölt)

Táp? Á, dehogy!

Tessék kitalálni, melyik az a sereg, ahol egy nem-jármű modell képes egy lövési fázisban 12-t lőni? (40k-ban nem jártasak kedvéért: a 4 lövés/kör már ultraritkának számít) Persze, hogy a 'nida.
Ami extra: mindezt 4-es BS-sel, 5-ös erővel, és úgy, hogy mind a találatot, mind a sebzést újradobhatja.

Hogy hogy lehet ezt összecsalni?

Íme a Dakka Flyrant!

Alap egy Hive Tyrant, az alábbi biomorphokkal:
- Enhanced Senses (+1 BS)
- Toxin Sacs (+1 erő)
- Wing (dupla mozgás)
- Warp Field (2+ mentő, 6+ invi mentő)
- Twin-linked Devourer
- Twin-linked Devourer

A devourer 18"-re lő, a használója erejénél egyel kisebb erővel, a lövések száma pedig a használó támadásainak kétszerese. A fent említett Hive Tyrant ereje a Toxin Sacs-nak köszönhetően 6, tehát ezért lő ötös erővel. Az Attack tulajdonsága pedig alapban 3, ezt duplázza a devourer (azaz 6-ot lő), de mivel kettő van belőle, ezért 2x6=12 lövést tud megejteni. Monstrous Creature-ként pedig lőhet egy körben két lőfegyverrel is, így lehetséges a 12 lövés/kör. Az elrontott találatok újradobását a twin-linked miatt kapja, a rontott sebzések újradobást pedig a "living ammunition" miatt, ami a nida fegyverek egyik speckója.

Matekosoknak lehet kisakkozni, hogy ha ez a Dakka Flyrant alapban 3+ -ra talál, és mondjuk egy marine-t szintén 3+ -ra sebez, akkor ha mindkét dobás újradobható, akkor mekkora eséllyel sikerül megsebezni a 12 lövésből. Durva... Annyit azért még hozzátennék, hogy páncélmentőt viszont mindenki dobhat a lövések ellen. Mindezt úgy, hogy a 12" mozgás utáni lövésével a kör elején mért 30"-en belül szó szerint potenciálisan életveszélyes bármilyen "élőerőre" (kuss, a necronokra is).

Nem mellesleg ez a csóka az alábbi statokkal rendelkezik:

WS

BS

S

T

W

I

A

Ld

Sv

5

4

5

6

4

5

3

10

2+/6+


Ja, és fearless, közelharcban a 3 ütése ellen meg nincs páncélmentő. És mindez csekély 196 pont, azaz több mint 50 pöttyel kevesebb, mint egy Land Raider, és tuti nem esik le az első lövésre. Azt hiszem többet nem is kell mondanom.

>> Itt folytatódik a post >>>" />

6 komment

Címkék: tiranida


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr3625174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tartótiszt · http://geistwald.blog.hu 2008.08.21. 08:05:25

Támadás esélye 1-(1/3*1/3)=8/9
Sebzés esélye 1-(1/3*1/3)=8/9
Találat ÉS sebzés esélye 8/9*8/9=64/81 azaz majdnem 80%. 12-szer előadva ezt átlagosan 9,5 sebzést oszt ki a drága per turn.
Lehet, hogy szerződtetem a Circle seregembe. :)

Gábor 2008.08.21. 09:06:14

Na igen, a "nida nagyon doppingolt, ráadásul az ötödik kiadásban minden apróságnak vásárolt blast fegyónak (szinte mindenki kaphat) esélye van automatikusan találni (vagy ideálisan szóródni) a minimál BS-ek ellenére is, na szerintem az a durva inkább (alapból 3-4 seb egy sima gyalogostól!), tessék szörnyülködni...

Petrow 2008.08.21. 14:59:11

Hehe, látom teccik a Nida:)

Majd akkor mekkora örömködés lesz, ha a kis / nagy Blast markereket hajigáló carnijaid színre lépnek...

Amúgy az egyetlen, ami ellen nem übertáp a lövése, az az AV12+ gépek... de arra ott van a közelharc.

Huntroll 2008.08.23. 15:55:03

Milyen véletlen, hogy egy Hordes-t játszó ismerősöm a Kruegeres Circle sereg után 40k-ban nidával játszik :D