Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Archívum

november 2018
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2008.07.26. 20:12 tengerSAM (törölt)

Vae victis

Gyors jelentés a pár perccel ezelőtt befejeződött meccsekről.

Round 1: Össze kellett (volna) szedni a pályán lévő 5 loot countert, közben az ellenséget is aprítani volt szükséges. Még gyakorlatilag csak egy countert sikerült felvenni, (az ellenfélnek), én pedig éppen 3 másikat martam volna fel, amikor jött a hirtelen halál(om) a bottle test személyében. (Ilyen tesztet akkor kell dobni, ha a csapat lagalább 25%-a harcképtelenné vált). Game over, buktam a meccset. Grrr...

Round 2: Spec missön, a célom: kinyírni az ellenfél leaderét. Mire egyáltalán bejött a csóka a pályára, az 5 játékban résztvevő emberemből 1 már fűbe harapott. Még kettő megmurdelt, mire a közelébe értem, egyedül a főnököm volt fullos, és mellette loholt egy egyik heavym, akinek kifogyott a skulója (az első kör első lövésénél, éljen). Helyzetleírás következik: az ellenfél leadere és egy ganger egy 3 szintes liftes épület tetején állt, az én 2 figurám pedig az elsőn, a lift mögötti fal mögött. Gyorsan rápattantam a liftre (2"), fellifteztem a 3. emeletre (+2"), a gangert screeneltem a gyakorlatilag fegyvertelen heavymmel a főnököm elől, és high energy plasma lövéssel megküldtem a főellent. Találat, sebzés, efekt: OOA (Out Of Action). Királysááááág! :) Főleg azért örültem nagyon, mert ez már nagyon "Hail Mary" volt, ugyanis a liften nyílt célpont voltam a komplett ellenséges seregnek (10 figura!), és mindegyiknek lőtávon belül voltam. Kizárt dolog, hogy ne lőttek volna szitává, ha nem sikerül kinyiffantanom az első próbálkozásból a nagyvezírt, szóval oltári mákkal sikerült nyernem. Extra pont, hogy kiütött csákót még foglyul is ejtettem, a cuccait elkoboztam és eladtam rabszolgának, így szép summa ütötte a markomat érte. :)

>> Itt folytatódik a post >>>" />

4 komment

Címkék: battle report necromunda


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr7586961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor 2008.07.29. 09:36:01

"Minden este simogasd meg kockáidat!" - Birodalmi jótanács

Gábor 2008.08.02. 14:32:07

Helló, simét technikai kérdés, ne haragudj... Tulajdonképp sereget keresek magamnak, de a beruházás előtt proxyzgatunk, ezért a sok különböző értetlenség... Szóval utána néztem a kódexben, a GW oldalon (még mindeféle félhivatalos honlapokon is), de nem kaptam választ arra, hogyha a Dark Eldar seregben a Grotesque-ekhez hozzárendelek valami karit (mondjuk 3 Haemoncolust együtt - ezt pl. lehet?), akkor a hatosnál gyengébb lövések hogy hatnak majd rájuk? (Persze a Grotesque-ek vannak többen...)

Illetve még annyit, hogy találtam mindeféle jármű-felszereléseket (félhivatalos levlistából), amelyek közül párat már a GW is beemelt az Errataba, ebben az esetben tehát ezek is használhatók vagy csak rajongók kilengései?

Előre is köszi, ismét bocs, üdv!

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2008.08.02. 17:30:35

Elméletileg semmi akadálya, hogy több independent character csatlakozzon ugyanahhoz az osztaghoz, tehát elképzelhető, hogy 3 haemonculussal indulnak csatába a grotesque-k.
A Dark Eldar Errata nem tér ki a külön a mixed grotesque osztagnál a lövésekre, így az alapszabályokat figyelembe véve a többségi "mentő" a lényeges. Amennyiben kifejezetten a haemonculusokra osztanak ki lövést (pl. sablon vagy túl sok lövés miatt), akkor természetesen rájuk ugyanúgy hatnak az S6-nál gyengébb lövések.
Alapvetően csak azokat lehet használni, amik valamelyik GW kiadványban benne vannak (kódexek, White Dwarf /a GW hivatalos újságja/, GW hivatalos oldalon fent van, vagy a ForgeWorld valamelyik kiadványában (Imperial Armour, stb.). A rajngók által kreált cuccokat általában nem szokták elfogadni, mert nem hivatalosak.
Egyébként ami nincs benne az alap faji kódexben, csak valamelyik másik hivatalos kiadványban, arról meg kell kérdezned az ellenfeled, hogy beleegyezik-e hogy használd a meccsen (és illik eredetiben vagy legalább fénymásolatban bemutatni az adott szabályt neki).

Gábor 2008.08.03. 07:55:42

Újból köszönöm!