Egy érdekes hírt kaptam egy olyan illetőtől, aki meglehetősen közeli kapcsolatban áll George Washington cégével, és máskor is szállított már bizonyítottan helytálló információkat.
A kapott adatok alapján a "kiszivárgás" helyett akár használhatnánk a "kiszivárogtatás" megjelölést is, így már érthető lenne az, hogy nem véletlenül került ki meglepően jó minőségű cucc az internetre. Mivel meglehetősen nagy mértékű a változtatás a korábbi kiadásokhoz képest (lásd Dante cikksorozatát az inkvizítor.hu-n), így nyilvánvalóan érdemes előzetesen felmérni, hogy milyen lesz a nagyközönség reakciója. Mi lenne erre jobb módszer, mint a gerillamarketing?
Felfigyeltetek arra, hogy a cég semmit nem tett a szóbanforgó anyag eltávolítására, és az összes WH40k-val foglalkozó nagy oldal/fórum (Warseer, Bols, stb.) nyíltan tárgyalja a témát, a Nagy Testvér mindenféle beavatkozása nélkül?
Egyrészt most mindenki erről beszél (kell ennél jobb reklám?), másrészt gyakorlatilag egy nyilvános béta-teszt önkéntes résztvevőivé vált a 40k-s rajongótábor, akik - ugyancsak önszántukból - publikus írásokban, csatabeszámolókban írják le véleményüket a változtatásokról. A fejlesztőknek (és a marketingeseknek) csak el kell ezeket olvasni, kielemezni és máris hasznosíthatják az eredményeket, levonhatják a megfelelő következtetéseket. Nem rossz, igaz?
Utolsó kommentek