Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2010.07.12. 14:21 Ladislaus

A Káosz Urai: Chaos Lord with Jump Pack

Nemrég kaptam egy kis meglepetést, mégpedig egy jófajta jump pack-es káoszlord személyében, és rögtön neki is estem az összerakás-kifestésnek! Az eddigi figurákhoz képest itt már fel kellett kötnöm az alsót, mert nem okozhattam csalódást a Káosz Isteneinek egy hanyagul kifestett modellel! Szóval akkor lássuk, hogy is ment a dolog! :-)

 

A blister dobozból kiszedve rögtön egy problémával szembesültem, mégpedig hogy a jump pack felső „láncán” volt egy szakadás, illetve az öntés hibás volt. Ezt a részt ki kellett vágni, és egy műanyag bitz-darabbal sikerült is pótolnom! A modell egyébként alig volt sorjás, némi farigcsálás és reszelés után alapozásra készen állt!

Az alapozást a klasszikus akryl matt festékspray-el végeztem, itt semmi extra nem történt.

Aztán mikor már megszáradt a fekete festék, jöhetett a vörös, amivel messziről fújtam, hogy a finom permet rész szépen megfogja a kiállóbb részeket. Ez ugyanaz a módszer, amivel az obliteratort is alapoztam.

Ezek után jöhetett a babra meló. Arany és ezüst lakkfilccel elkezdtem kihúzgálni a részleteket, közben a fejet rétegről-rétegre kezdtem festegetni. Itt okkert, rózsaszínt, fehéret, majd megint ugyanezt a színhármast alkalmaztam. Az energiakarmok kábelezését oliva-zölddel, és sárgával festettem, a kisebb drótokat meg ezüsttel. A jump pack-en lévő koponyákat fehérrel, majd sárgával sikerült viszonylag hamar megvalósítani.



A végső simítások során kiemeltem a figura szemét, tépő fogait, a karmokon lévő vérfoltokat is gyorsan felvittem. Na és végül kipróbáltam egy új dolgot, amit még egy régi konvertált ork sámánon láttam! Azt szerettem volna, hogyha a jump pack fúvókáiból kis lángnyelvek csapnak ki, ezzel is megadva a figura „lebegő” fílingjét. (megjegyzem, hogy a viszonylag magas dizájn ellenére nem annyira borulékony a modell)

Szóval fogtam egy kis vattát, kb méretre sodortam, majd belemártottam vízbe, hogy megszívja magát, ezután gyorsan híg pirossal adtam neki, hogy jól beszívódjon, ezután egy picit vártam, majd a lángcsóva végére sárgát nyomattam. utána ráraktam egy PZS-re száradni, majd menet közben még kézzel egy kicsit igazgatni kellet, és mikor megszáradt, a a vatta végét (azt amelyiket a fúvókához ragasztottam) egy ollóval egyenesre vágtam és ennyi. (a száradás után kicsit keményebb, stabilabb lesz az állaga a vattának, ahogy a festék beleköt)

És akkor ímhol a kész modell:



>> Itt folytatódik a post >>>" />

3 komment

Címkék: káosz festés modellezés ladislaus


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr822146536

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ügyfélszolgálatos 2010.07.12. 15:21:19

BLOOOD FOR THE BLOOD GOD! Khorne is pleased.

supika 2010.07.14. 10:19:32

szerintem ez baromi jó lett,gratulálok.
süti beállítások módosítása