Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2010.05.22. 21:36 tengerSAM (törölt)

HTP Black Templar Army III. (by Kryw)

Mostanság kicsit akadozott a munka, és sajnos a suli is sok időt vett igénybe mostanság. Szerencsére az elmúlt hétvégén akadt egy kis szabadidő, és az ítéletidő miatt egy adag programom is elmaradt. Még jó hogy szeretett klubunkat téglából építette a 3 kismalac, ezért nem árt neki sem az eső sem a szél, és még atomtámadás után is üzemelhetne a túlélők számára.

Tehát nyugodt péntek-szombat estéimen volt végre lehetőségem és nekiállhattam festegetni kicsit. Még saját elvárásaimat is sikerült felülmúlnom. A flakonos alapozó alján még maradt egy köpetnyi festék úgy hogy lealapoztam a storm troopereket , a lovas osztagot és úgy kb 10 marint is. Mivel spóroltam a flakonos festékkel az alapozás nem sikerült 100%osra, úgyhogy a száradás után még gyorsan át kellett szaladnom a figukon chaos black festékkel, igaz ez nem vett igénybe túl sok időt. Mivel a festékkészletet egy haverommal tartjuk fent közösen sajnos kénytelen voltam beérni a szürke, piros és fehér színekkel. Persze ez nem okozott sok fennakadást, sőt még mindig nincs kész ezeknek a színeknek a felhordása az összes babán.

A regélést a storm troopereknél kezdeném, mivel itt értem el talán a legfeltűnőbb változást. Sajnos az eredeti tervekkel ellentétben nem sikerült az armageddoni brigád beszerzése, ezért az egyszerűség kedvéért, inkább vettem egy adag cadian shock troopot, amiket nagy élvezettel rakosgattam össze az előző hét hétköznapjának szabad perceiben. Az osztag a versenyen valószínűleg 2 meltagunnal fog feszíteni, és egy vandetta fogja őket taxizni az ellen tankjainak az esszhóljába. Az alap koncepció egy piros fekete színséma volt, ami remekül passzol az inkvizícióhoz. Később elgondolkodtam egy fekete kék fehér SWAT beütésű mintán, de aztán elvetettem az ötletet, és maradtam a régi jól bevált színskálánál. Kezdésnek a figurákra felhordtam egy enyhén felhígított Mechrite Reddel festettem le a bábuk zubbonyát, majd egy második réteget is festettem. A száradás után Red Gore felkenésével értem el a végleges színhatást. Ezután a jobb oldali vállapokat lekentem fehérre, később ide fog kerülni az inkvizíció címere. Sajnos a felül említett okok miatt további színek nem kerülhettek föl a bábukra, úgy hogy a befejezésről majd egy másik írásban.

Következőleg a lovasság került ecset alá. Nagy lelkesedéssel álltam neki a munkának, mert a bandának, szombaton sikerült bezúzni egy farkaslovas osztag arcát, remélem legközelebb is tudnak teljesíteni. Itt már kicsit többet törtem a kobakom a színek miatt. Mivel ugye Brteon pacikról van szó, a lovakat egy nagy takaró borítja, amiken óriási pajzs formák vannak, ahova később címereket lehet festeni. A rhinok oldalán, fehér alapon piros kereszt van, ezt akartam használni itt is. Azonban ha a pajzsokat fehérre mázolom, akkor a takarónak feketének kellett volna lenni. Így sajnos viszont túl sötét lett volna az osztag hatása. Végül a pajzsok maradtak feketék, és a takaró ment fehérre. A lovasok köpenyét hasonló technikával festettem le mint a gárdistákat. A lovak takarója skull white színt kapott, és végül barna,majd fekete bemosóval dobtam fel az egészet. Természetesen a többi szín itt is hiányzik egyelőre. 

to be continue…

Kryw

>> Itt folytatódik a post >>>" />

1 komment

Címkék: festés vendégművész kryw


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr912023848

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ladislaus 2010.05.24. 13:46:16

Szépek lesznek, csak így tovább!
süti beállítások módosítása