Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2010.04.29. 08:11 tengerSAM (törölt)

HTP Black Templar Army II. (by Kryw)

How to paint a Black Templar army over 3000pts

Part II.

Motorzúgás helyett patadübörgés

Már nagyon rég óta fájt a fogam egy motoros seregre, azonban főleg anyagi okok miatt soha nem jutottam odáig hogy a SM egységek e részét magaménak tudhassam. A vágyakozás azonban nem maradt alább. Egy szép napon kipattant a fejemből az ötlet, mi lenne hogyha motorosok helyett lovasságot alkalmaznék. Hamar rájöttem hogy így a költségek még inkább az egekbe szökhetnek, de nem így lett. Engedve a FLUFF isten csábításának közzétettem egy hirdetést az inkvizítoron, és nemsokára meg is találtam a ménesgazdát aki nagy örömmel vált meg breton pacijaitól. Ezek után már csak egy csomag puttira volt szükségem.

Hogy őszinte legyek eleinte féltem green stuff használatától, mert ez volt az első alkalom hogy ilyet egyáltalán közelről láttam, azonban nem kellett hozzá sok idő hogy örök barátságot kössek a zöld enyhén ragadós anyaggal.

A lovasok közül néhány, már festve is volt, ezekről eltávolítottam a matricákat. Sajnos a figuk revell makett ragasztóval voltak ragasztva, ezért a hagyományos hűtöm szétesik trükk nem jött be. Durva eszközökhöz voltam kénytelen folyamodni. A képen látható svájci bicska hős helytállásával sikerült a lovasokat deréktájt kettéválasztani. Mint azt a marin játékosok tudják nagyon ritka az hogy az embernek marokszám akad otthon az SM felsőtest hátsó része. Ezzel sajnos én is így vagyok, ezért kénytelen voltam kisebb csalást alkalmazni. A BT kiegészítő doboz miatt azonban rengeteg volt a mellpáncél maradék, ezért levagdostam az illesztő pöcköket és egy kis pillanatragasztó segítségével 2 páncélt erősítettem egymáshoz. A keletkezett „gödröket” green stuffal tömtem be, és ebből formáztam meg a köpenyeket is, amik eltakarták a hamisított hátakat.

Ezután nekiültem hogy elkészítsem a nyargaló tecmarint is. Rengeteg fotónézegetés előzte meg a megvalósítást. Egy leamortizált backpackre ragasztotam fel a különböző karokat, végül a helyére került a flamer, és a plasmacutter is. Szerencsére egy régi LR dobozból maradt egy kezelő figurám(akinek még hátpáncélja is volt) akinek a páncélján ott virít az Adeptus Mechanicus jele is.

Végül felraktam a többi csókára is a fegyvereket. Az osztag 3 power weaponnal van felszerelve. Elképzeléseim szerint az a banda nem az első sorban fog harcolni, hanem hátul hagyom őket, és mindig ott fognak bevetésre kerülni ahol leginkább szükség van rájuk. A legtöbben inkább tank irtásra használják a motorosokat, és az is lehet hogy magam is hasonló képpen döntök, és inkább adok 3 meltagunt a fiúknak. Remélem a próbajátékok alatt sikerül kitapasztalnom, hogy melyik a jobb megoldás.

Itt van még néhány fotó az osztagról.

to be continue…

Kryw

>> Itt folytatódik a post >>>" />

5 komment

Címkék: festés vendégművész kryw


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr551959914

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ladislaus 2010.04.29. 08:36:35

Huhh, jófajták ezek bretonniai lovak, hogy elbírnak egy szépmariskát! :-) Amúgy tetszik az ötlet, nagyon egyedi! Szóval gratula!

Gróf Úr 2010.04.29. 08:50:26

@Ladislaus: nekem is az jutott eszembe, hogy nem lennék a ménes gyógytornásza :-) Amelyik ló nem szakad ketté a felülésnél, az biztos gerincbántalmaknak néz elébe az első rohamnál :-) De tényleg egyedi ötlet,gratula hozzá!

tengerSAM (törölt) · http://tengersam.blog.hu 2010.04.29. 09:48:41

Gyanítom, hogy ezek a pacik ugyanúgy fel vannak turbózva, mint akik rajta ülnek (már csak a méret miatt is, mert ugye egy SM figura 2,5 méter körüli), az is lehet, hogy kibernetikusan vannak megerősítve, szóval elbírhatják a több mázsás zűrgárdistákat. :)

ügyfélszolgálatos 2010.04.29. 09:57:10

@Gróf Úr: Nem hinném, ha egy középkori páncélos lovagot elbírtak akkor egy power armouros genetikailag módosított baromállatmészárossal is elbírnak. Igaz veszélyes powerfist-tel megpaskolni a lovat, mert leszakad a feje...

Egyébként szép munka, és nagyon jó konverziók.
Itt van pár hasonló, hogy legyen plusz ihlet:
www.flickr.com/photos/banstick/4464909917/in/set-72157623584838017/

Én még annyit módosítottam volna, hogy pár WFB chaos warrior sisakot adtam volna nekik.

Kryw 2010.04.29. 19:51:06

Samnek igaza van ha a csóka génmanipulált, izombeültetett akkor valószínűleg a ló is az
sajnos a 40Kban nem csak a marine figurák aránytalanok... ebben a méretben viszont pont passzolnak a lovakra
süti beállítások módosítása