Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2010.04.20. 07:36 tengerSAM (törölt)

Beszámoló a WH40k versenyről (by Kryw)


 _fcksavedurl=

KCS Warhammer 40000 verseny, 2010.04.17.
 
Ez a versenyleírás kicsit formabontó lesz, résztvevők levelei alapján válogattam néhány leírást élvezzétek:
 
A győztes Pietr:
 
Sziasztok!
Én is nagyon élveztem a versenyt, álmomban se gondoltam volna hogy a dobogóra sikerül feljutni, pláne nem, hogy nyerni. Izgultam a listám miatt is, mert eddig a gyakorlójátékokat épphogy csak sikerült elvinnem vagy döntetlenre kihoznom vele. Meg kell vallani, a reserve-k behozatalában és a drop podok szóródásában marha szerencsém volt, minden pont akkor és úgy jött ahogy azt én akartam, ez még sohasem sikerült. meg szintén mázlim volt a sok sok 4+os fedezékmentővel is, de ez kevésbé számít mert az ellen is mindig szórta őket rendesen.
Első meccsem Aurél tyranidái ellen ment, és rettentően megijesztett az elején. A hive tyrantja rögtön leverte a nehézfegyveres osztagaimat, esélyt nem adva arra hogy a később érkező carnifexekkel elbánjak... ;) végül az egyiket egy masszív rapid tűz vitte el az outflankelő motorosaimtól, majd a másikkal egy mark of the wulfennel rendelkező grey hunter végzett közelharcban hosszas sikertelen lövöldözés után. A rune priestem is állta a sarat, 3 kockával is megdobva a pszi teszteket, valamint lefogva a zoák lövéseit. A végén sok közelharc és veríték után ő fogott egy objektÍvát, én kettőt, így killpontokkal együtt 15 pontot sikerült szerezni.
Második meccs Jana ultraerős farkaslovasai ellen volt, amelyek közül két modell az enyém volt, mondtam is magamban: no szép, apátokat veritek. Végigcsócsálták a fél seregemet, de szerencsére a bűvös 2+ mentő 3+ invut se lehet mindig megdobni, igy lassan lehullottak. Közben mindketten osztottuk a tüzet meg a vidámságot a rune priestekkel meg a long fangekkel a másikra, hullottak is mindenhol. Vicces hírként ért bennünket, hogy fél erőben levő osztag is foghat objektivát, így a kidobott 6-7 körben ment a rohanás, míg végül mindketten fogtunk és vitattunk egyet-egyet. Killpointokkal együtt 9-7re vittem a meccset, amin nem tudom melyikünk lepődött meg jobban.
Harmadik menet Marci (Major Metrac) Helghan-i birodalmi gárdája ellen történt. Az elején sikerült kifogástalanul dobnom, míg neki kevésbé, így alig érkeztek reservjei, mialatt nekem szerencsére sikerült birtokba vennem a csatamezőt. Vége fele ő is elkezdett jól dobni, én meg romlottam, mialatt én 2d6-al nem tudtam 8as erővel átütni egy 12es páncélt, ő 11 4+bol 10et megdobott. Szerencsémre az első három körbe okoztam neki annyi veszteséget, hogy már nem tudott fordítani a csata menetén, csak csökkenteni az osztagaim létszámát, kettőt (a motorosaimat meg egy grey hunter társaságot) teljesen elpusztítva)
Végeredményben fogtam 3 objektívát, míg neki egy hősies Leman Russ tankja maradt, amit nem tudtam elpusztítani, mivel a leghíresebb Űrfarkasról nevezték el. ;)
Végeredményben én végig idegeskedtem, izgultam, reménykedtem, és nagyon jól éreztem magam. köszönöm szépen mindenkinek, a barátnőm pár percig
El se hitte hogy nyertem. mondjuk én sem.
A díjamat is köszönöm a szervezőknek, nagyon klassz.
 
Pattison:
 
Nagyon köszönöm az élményt minden ellenfelemnek és a szervezőknek is.
Örülök, hogy végül sikerült összetarhálnom a szükséges hiányzó egységeket (köszönet értük).
Arra sajna esélyem nem volt, hogy teljes festett sereggel menjek, de ha csak a küldikben összegyűjtött pontot nézem, akkor egész elégedett lehetek magammal.
Bizonyára kezdő mivoltom miatt húzódtak el ennyire a meccseim, de úgy tapasztaltam, hogy ha kapkodok abból semmi jó nem sül ki se festés, se játék terén.
Az első küldetésben kifogott ellenséges sereget enyhe félelemmel vegyes örömmel fogadtam - nem gyakran van lehetősége az embernek Dark Eldar ellen próbára tenni a srácait.
BoneHeart ellen egy élmény volt a meccs, stílusosan és kellő mennyiségű eldarsággal vezette a seregét, akikről elöljáróban leszögezte, hogy “ezek nem a béna eldák, ezek a vagány eldák”. Végül akinek tőle aratni kellett volna megbukott, akinek meg hullani az aratott. De az is lehet, hogy az egységei egyik felét fölül-, másikat meg alulbecsültem…
Mindenesetre elég döbbenetes volt, hogy a 8-as LD-re a játék folyamán legalább 6x megdobta a morált, kivéve egy közelharcot az utolsó körben, amikor jelentős negatív módosítóval tett tesztet. Ekkor is sikerült neki összesen egy emeletnyit lemenekülnie, így még simán vitatta egy objektívámat.
Hát kapartam magamat. Alakulhatott volna sokféleképpen a játék, így végül 1-1 objektíva és 5-2 killpoint ide ha jól emlékszem, így 10-7 (de lehet, hogy 10-8). Azért úgy gondolom, hogy egy hatodik körrel mindenképpen jól jártam volna, még akkor is, ha az elején elkövetett kiváló dobásaimat kb a 3. körtől valamilyen dark eldar trükkel teljes egészében átvette tőlem BoneHeart…
Összegészében nagyszerű összecsapás volt!
Ugyanezt a második meccsemről von Khebab ellen nem mondhatom el, és nem az ellenfél kvalitásai miatt, hiszen nagyon sportszerűen és barátságosan… gyalult le a pályáról fémropijaival. Elviekben az ő serege feküdt volna nekem (gyere felém körökön keresztül amíg szétlőlek című történet), de az első meccsen szerzett agyi fáradtság és a förtelmes dobásaim biztosították, hogy ne legyen keresni valóm. Magamhoz képest csöndesen tűrtem a verést, végül összesen 5 egységét vittem magammal a halálba, így lett 15-5.
Utolsó küldetésemet Airyku69 nidái ellen vívtam, csak úgy, mint a legutóbbi versenyen.
Őszintén szólva kicsit örültem, hogy nidák lettek a végére, mert bíztam a hosszú hatótávú tűzerőmben (másban sem tehettem). Ezúton is elnézést kérek, ha túl nyomulósan vagy agresszívan játszottam volna, de szerettem volna minden lehetőséget megragadni a szépítésre, remélem nem csúsztam át a sportszerűtlenség határán.
Élvezetes meccs volt, és mint mindig az esetleges kirohanásaim nem az asztal másik oldalán állónak szóltak, csak a játék heve ragadott el.
Hozzáteszem, hogy Csirkling úrnak hálás lehetek, hogy ezúttal engedélyezte a 6. kört a csúszás ellenére (ahogy az első küldiben lett volna, úgy itt is döntőnek bizonyult).
Az 5. körben 1 objektívám és 5 killpontom volt, ellenfelemnek kb 2 vagy 3 killpointja ha jól emlékszem. A 6. kör végén 3 objektívám és 5 killpointom volt már, ami egyáltalán nem mindegy, hogy 10 pont vagy 20. 
Összegészében nagyon jól éreztem magam és várom a következőt!
 
Bone heart
 
1. csata Pattison ellen - SM, 4 Land speeder, 2predator,2 rhino, 20 tac, meg master of the forge a sarokban.
Tele voltam S7-tel, S8-cal, mégis 5 kör alatt sikerült 1 rhinot és egy land speedert kilőnöm. Egyértelműen nem tudok gépetnyitni, legyen akármennyi nehézfegyverem :D ezen jol el is ment a meccs Ravager bejön, 6 S7 AP2 sablonbol 5 talál, mind 1db rhinora megy és semmi!!! 
Na mindegy, ezért jártak a játék 2. felében a jó dobások :D Mandrakek beértek, raiderek lőttek, beértek. A meccs poénja, hogy Pattison kb 2-3 körig nem lőtt a master of the forgeával mert elfelejtette :D Sportszerű vagyok, de most úgy döntöttem kihagyom, hogy szóljak neki és megkímélem magam pár S10 kissablontol :D Ezért cserébe ő sem szolt, hogy az egy szál raideremmel vitathattam volna… :D Már rá voltam görcsölve a rhinora, és mindenképp ki akartam lőni, természetesen sikertelenül. Remek meccs volt, teli izgalmakkal, meg vicces dobásokkal :D 10-7 (11-7?) oda.
2. Aurél - Nids
Neki a legrosszabb, nekem a legjobb küldetés. Nem jöhetett outflank és hosszú asztal volt. Nekem full lövős sereg, neki viszont át kellett érnie, ráadásul nincs eternal warriorja. első körben 2 zoa elköszönt, 2v3. körben a tyrant, de előtte még elnyomta a pszit, ami azért durva volt. Carnik lőtávba értek, lefuttattak 2 warrior osztagomat. Mandrakek bedarálták a termákat (bár kis hiján belehaltak), a többi addig meg lelőtte a carnikat. Hátulra be DS-eltem egy raider osztagot, ami hosszas marakodás után, de végülis elfüstölte a warriorokat, és objektívát szerezve. Elől a hormák ragelgettek, de ők is elfogytak.
20-2 ide ha minden igaz.
3. Jézus - Ork
Jo kis mission, nekem is kedvezett, sok volt a fastom. Fellélegeztem, mikor "csak" sima motorosokat láttam és nem nobokat. Biztos voltam benne, hogy elfüstölöm őket 1 kör alatt, a többi meg már sima ügy lesz, körbetáncolom a bandát, meg kilövöm a trukkokat. Hát jól elb...tam, bedobtam a sarokba egy raidert röhögve, hogy ugysem kapnak el, aztán ráb...tam mert az nem volt a fejemben, hogy negyedből jönnek az orkok, és bedarálták.
Oké, még menthettem volna, motorosok elfüstöltek, kisebb veszteségek árán a warboss is meghalt, de itt kellett volna egy nagyon jol átgondolt lövési sorrendet csinálnom, amit végülis, természetesen elb...tam. majdnem mindenem lement, de 5kp-t azé' behúztam
valami nagyon sok oda - 5 ide? :D Durva figyelmetlenségeim miatt ment el a meccs, amit nagyon sajnálok.
Mégegyszer kösz mindenkinek! 
 
És végül a képek:
 

 

Kryw

>> Itt folytatódik a post >>>" />

8 komment

Címkék: vendégművész battle report kryw


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr601936270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ügyfélszolgálatos 2010.04.20. 13:10:30

Látom nagy disztroj volt :P
Játszott valaki IG-vel?

Kryw 2010.04.20. 17:12:01

Marci volt IGvel, meg én hoztam egy kisebb =][=nkvizíciós kontingenst a templarok megtámogatására

Ladislaus 2010.04.21. 10:16:29

Volt zúzás rendesen! :-) A kill-pontokat mi alapján számoltátok?

Kryw 2010.04.21. 15:26:22

Ez kimaradt a fentiekből:

Verseny helyszíne: Kristálycsarnok
Verseny ideje: 2010. IV. 17.
Listák leadási határideje: 2010. IV. 14.
Nevezési díj: 750.-
Emailcím (ahová a listákat várjuk): wh40k[pont]verseny[kukac]gmail[pont]com

Megkötések:
-Maximum pontmennyiség: 1250 pont
-Maximum 1 HQ (min. 1)
-Maximum 2 Elit, 2 Fast Attack, 2 Heavy Support (minimum megkötés nincs)
-Nevesített karakterek jöhetnek

Az asztalok métere: 48’x72’

1. küldetés (Flank Attack)

Felállás: 15’ az asztal hosszú oldalán
Objektívák: az egyik felállási zónában 1, a másik felállási zónában 2 objektíva (összesen 3), egymástól és a táblaszélektõl minimum 12’ távolságra. Az oldalválasztó játékos döntheti el, hogy hány objektíva legyen a felállási zónájában.
Speciális szabályok: Bármelyik ’Reserve’-bõl érkezõ osztag/karakter/jármû ’Outflank’-elhet.
Pontozás: 1 birtokolt objektíva 5 pontot ér + maximum 5 ’Killpoint’ teljesen megsemmisített osztagokért/karakterekért/jármûvekért -> összesen 20 pont gyûjthetõ

2. küldetés (Implacable Advance)

Felállás: 24’ az asztal rövid oldalán
Objektívák: a felállási zónák és a középsõ ’no-mans-land’ közepén 1-1 objektíva (összesen 3)
Speciális szabályok: nincs ’Outflank’, csak a saját felállási zóna hosszabbik oldalán jöhetnek be a tartalékok
Pontozás: 1 birtokolt objektíva 5 pontot ér + maximum 5 ’Killpoint’ teljesen megsemmisített osztagokért/karakterekért/jármûvekért -> összesen 20 pont gyûjthetõ

3. küldetés (Blitzkrieg)

Felállás: ’Spearhead’, annyi változással, hogy az asztal mértani közepe körüli ’no-mans-land’ 9’ sugarú
Objektívák: a tábla mértani közepén 1,továbbá 1-1 annak a két negyednek a mértani közepén, amelyek nem felállási zónák (összesen 3)
Speciális szabályok: csak ’Fast Attack’ kezdhet a pályán, minden más ’Reserve’-ben kezd; ’Fast’ tulajdonságú jármúvek megérkezhetnek az elsõ körben 4+on, ha mégsem, akkor a normál ’Reserve’ szabályok szerint érkeznek, a sereg többi részéhez hasonlóan
Pontozás: 1 birtokolt objektíva 5 pontot ér + maximum 5 ’Killpoint’ teljesen megsemmisített osztagokért/karakterekért/jármûvekért -> összesen 20 pont gyûjthetõ

A festettség nem követelmény, de a teljesen festett seregek további pontokat szerezhetnek:

-Festetlen modell a seregben: 0 pont
-Minden modell legalább 3 színnel ki van festve: 6 pont
- Minden modell legalább 3 színnel ki van festve és a base texturázva, festve van: 8 pont
- Minden modell, tartozék, base haladó szinten van összerakva/festve (texturák, zászlók, wash, highlight): 10 pont

Ezek az irányelvek, de mindenkinek tisztában kell lennie azzal, hogy a festés elbírálása bizonyos fokig szubjektív döntés.

Ladislaus 2010.04.21. 16:40:40

@Kryw: huhh, komoly! :-) Egy sereglistával kellett végig nyomni a 3 küldetést, vagy lehetett variálni?

Mi most a hétvégére tervezünk egy 2000 pontos körmeccset! Ügyfélszolgálatos beszerezte a Battle Mission könyvet, majd abból is kellene szemezgetni! Az idő most nincsen a mi oldalunkon...

ügyfélszolgálatos 2010.04.21. 17:24:18

@Ladislaus: Ja tervezem, hogy írok ide is valamit róla, de a kötsög ügynökök nem hagynak.

Kryw 2010.04.21. 18:13:26

egy sereggel kellett nyomni
(megsúgom hogy ezek is a felül említett BÁTLE MISSÖN könyvből voltak ezek a küldik is)

ügyfélszolgálatos 2010.04.22. 11:38:46

@Kryw: Király, remélem hétvégén a skacokkal tudunk egy próbát tenni ezzel a könyvvel.
süti beállítások módosítása