Warhammer&Wargame

Blog a Warhammer 40k-ról és sok más wargame-ről

Cikkek a társblogon:

Nincs megjeleníthető elem

Archívum

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Utolsó kommentek

  • TheNo02: Sziasztok! Valaki tudna segíteni hogy hogyan tudom meg nyitni az ide tartozó fordítást... :D előre... (2016.03.21. 15:42) Grétsi tanár úr nyomdokain - Szürke Lovag codex madjar nyelven
  • Ladislaus: Sajnálattal olvasom a híreket! :-( Persze teljesen érthető, nálunk is az X-ek meg a gyerekek növek... (2015.01.28. 10:07) Nekrológ
  • Sándor Kaba Sarkadi: Igazából csak magamnak és Nektek nyomtatnék a saját illusztrációimmal, de részemről okéjos. (2015.01.26. 12:59) Nekrológ
  • Utolsó 20

Számláló


Látogatók
2007.08.12. 20:00
óta.
Hobbies Other

Disclaimer

All names, trademarks, and images are copyright their respective owners.

2008.11.25. 05:43 Mértkellnick?

Battle report 2.0 (by Castorp)

Újabb battle report következik Castorp tollából billentyűzetéből.

A minap ismét folytatódott SM-Necron örökrangadónk khetron barátommal, új beszámolóm azonban nem a Háború és béke terjedelmét próbálja majd ezúttal megfejelni, hanem humán fogyasztásra garantáltan alkalmas battle reportként igyekszik funkcionálni. :)

Tehát: Dawn of Wart és három megszerzendő zsákmányt dobtunk ki, majd khetron kezdett (ahogy az már lenni szokott), az első körben azonban a csapatok megérkezésén kívül semmi sem történt, csupán stunnedra lőttem ellenfelem Rhinóját (a pályára „lépő” Destroyerek, mint veterán baglyok, cover mögül, még az éjszakai harc ellenére is bevittek egy találatot). Ellenfelem balszélre Tactical Squadot pakolt, mellé Land Raidert, középre két újabb Tacticalt (az egyikben maga Pedro Cantor!) és egy 7 fős Sternguard osztagot, jobbszélre pedig a már említett Rhinót rakta, pw-s és relic blade-es Vanguardokkal. Én balszélre két Warrior osztagot telepítettem (az egyik a zsákmány mellett, bunkerben), továbbá egy Necron Destroyer Lordot és 3 Wraith-et állítottam (utóbbiak boldog vagyonközösségben, értsd: mindenki egyformán részesül a lövésekből – majd elhullik), jobboldalra pedig két másik Warrior Squadot és 5 Destroyert dobtam. A Monolith-ot tartalékban hagytam, gondolván, hogy ideje agresszívre venni a figurát, és kockáztatni kicsit (utóbbi be is jött).

Második körben (felvirrad a Harag Napja!) már kaptam pár lövést, a Wraith-eknek sikerült is beadniuk a kulcsot (még WBB-t sem dobhattam, hiszen egy sem maradt állva), egy-két eltévedt raksi pedig néhány Warrioromat küldte bontóba, aztán jöhettem én. Bejött a Mono, egyenesen a 3 SM osztag „közepébe”, jól megszórva őket (általában 5-6-ot dobtam osztagonkénti lövésre, kedves kis Csonkagúlámmal végig mázlim volt), a Warriorjaim szaladtak (kivéve a zsákmányon csücsülők, ők egész játék alatt olajat cseréltek, értsd: mozdulatlanul, egyetlen lövés nélkül „izzadták” végig a meccset), Lord megindult a Radír felé, a Rhinót pedig felnyitottam.

Harmadik körben khetron lelőtte a Lordot és néhány Warrioromat, ütötte/lőtte a Mono-t (eredménytelenül), és végzett némi keresztmozgást, nehogy elhízzanak a Space Marine-ok, aztán átadta a kört. Felállt a Lordom és leverte a Land Raidert, Mono, Warriorok lövöldöztek, a Destrok pedig előrébb nyomultak, tüzelve. (Itt két megjegyezést is kell tennem. Először is: ellenfelem végig jól dobott, a 20-as Gauss sorozatoktól alig esett le 1-2 SM [a csúcs: 5 Destroyer sortüze egyetlen Vanguardot tudott levinni. No comment], én viszont közepesen hajigáltam, és, bár közelharcot nem buktam komolyan, azért elfogytam rendesen. Másodszor: hülye, marha állat voltam, mikor rohamtávba repültem a Destroyerekkel, teljesen indokolatlanul nyomultam előre, egyetlen mentségem talán, hogy pezsgőztünk közben [jelenlévő barátnőmet is szórakoztatnom kellett valamivel :)], de még akkor is érthetetlen manőver volt részemről, zárójel bezárva.)

A negyedik körben aztán újra meghalt a Lord (ezúttal végleg), de hullottak a Warriorok is, a Destrokat pedig megette az Vanguard osztag impozáns mennyiségű attack-ja és pw-je. Újra én jöttem, minimális hatékonysággal lőttem az SM-eket (talán 1-1 hulla 20-30 lövésből), aztán gyorsan át is adtam a kört.

Az ötödik körben drága kollégám elfelejtett rohamozni a Vanguardokkal (egy Warrior osztagot leverhetett volna velük, igaz, még az is kevés lett volna a PO-hoz), én a szokásosan gyenge lövésen kívül nem csináltam mást, aztán dobtunk a folytatásra, ami nem lett meg. Végeredmény: pontok és küldetés tekintetében is abszolút döntetlennel zárult a meccs.

Összegzésképp: a játék végig kiegyenlített volt, khetron kollégának és nekem is volt egy-egy csúnya bakink, egyébként elégedett voltam, a Mono egyre jobban tetszik, gyakorlatilag átüthetetlen a páncélja, szépen fogyasztotta barátom figuráit, és, ha ügyesebben teleportálok vele, még az ellen zsákmányát is vitathatta volna, meghozva ezzel a győzelmet. A Wraith-ek azonban végképp leszerepeltek, mivel csak 3-an lehetnek, még Lord mellett is kapnak annyi lövést, hogy elessenek, és akkor már vége, hiszen nem használok Tomb Spidert, ezért nem is próbálkozhatnak WBB-vel, olyan ez, mintha egy sima 3 fős(!) osztaggal próbálnék odaérni az ellenséges vonalakhoz.

Az SM-ek közül viszont a Sternguardokat kiemelném, nem annyira drágák, mint amennyire táposak, a 2+-ra sebző, vagy a covert ignoráló rapid fire(!) lövéseik hihetetlenül erősek, adott esetben Carnifexeket és C’tanokat is ki tudnak lőni egyetlen sorozattal, ahogy bujkáló tömegeket is, szóval durva!

Tulajdonképpen korrekt kis game volt, amelynek végén jobb taktikázással akár az enyém is lehetett volna a győzelem, kis szerencsével pedig az ellenfelemé (pl. +1 kör). Egyébként úgy fest, hogy a Necronoknak továbbra is súlyos kihívás az SM, a bádoglovagok messzebbre és erősebbeket lőnek, közelharcban pedig egyértelműen leuralják szegény vasembereimet, de a szomorú összképhez azért az is hozzátartozik, hogy minden alkalommal egy egészen friss, és egy meglehetősen kopott kódex csap nálunk össze, úgyhogy nem olyan reménytelen a helyzet, csak türelemmel kell lennem… Egy évmilliók óta szunnyadó fajnál pedig az ilyesmi szériatartozék. :)

>> Itt folytatódik a post >>>" />

2 komment

Címkék: vendégművész castorp battle report űrgárdista necron


A bejegyzés trackback címe:

https://tengersam.blog.hu/api/trackback/id/tr40787114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

perp 2008.11.26. 08:37:10

Óh ez is egy remek BR! Csak egy picivel lehetett volna hosszabb... :P :D
süti beállítások módosítása